۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6411
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
  • ارسال توسط :
این ملت از این نظام و رهبری دست  برنخواهند داشت
این ملت از این نظام و رهبری دست  برنخواهند داشت

این ملت از این نظام و رهبری دست برنخواهند داشت

امروز برای قزوین روز با شکوهی است

این ملت سرسپرده انقلاب و فدایی رهبرشان هستند و برای انقلاب جان داده‌اند؛ دشمن در چهل سال تلاش کرده تا به انقلاب ضربه وارد کند اما موفق نشده است و این دشمنان زحمت خود را بی نتیجه خواهند دید.

مردم قزوین حماسه ای دیگر آفریدند

وقایع خبری : مردم شهید پرور و همیشه درصحنه قزوین امروز شنبه دوم آذرماه از میدان میرعماد راه پیمایی خود را به سمت میدان آزادی ( سبزه میدان ) آغاز کردند و با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا- مرگ بر فتنه گر و آشوب گر حمایت دوباره خود را از رهنمودهای مقام عظمای ولایت اعلام کردند .

در این راه پیمایی حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا مدیرحوزه علمیه استان قزوین با سخنان خود ولایتمداری مردم قزوین را به رخ دشمنان این مملکت و نظام کشید .

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا تاکید کرد : امروز برای قزوین روز با شکوهی است و مردم انقلابی، غیرتمند، استقلال طلب، عزت طلب و شهیدپرور توانستند در این روز افتخار دیگری را بیافرینند .

وی تصریح کرد: این ملت سرسپرده انقلاب و فدایی رهبرشان هستند و برای انقلاب جان داده‌اند؛ دشمن در چهل سال تلاش کرده تا به انقلاب ضربه وارد کند اما موفق نشده است و این دشمنان زحمت خود را بی نتیجه خواهند دید. .

هیچ قدرتی نمی‌تواند به امت یکپارچه آسیبی وارد کند

حجت الاسلام سبحانی‌نیا خطاب به دشمنان انقلاب و اسلام بیان کرد: با حضور باشکوه این مردم به دشمنان مستکبر آمریکا و کشورهای عربی بسیار منحوس اعلام می‌کنیم که سنت الهی بر این است که هیچ قدرتی نتواند به امت یکپارچه آسیبی وارد کند و مادامی که امتی پشت رهبرش ایستاده هیچ قدرتی نخواهد توانست به نظام آسیب بزند.

وی اضافه کرد: این انقلاب مردمی بوده و برای دفاع از خود با تمام جان ایستاده است.

حجت الاسلام سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از مردم بصیر و آگاه داریم که صف خود را از صف اغتشاش گران جدا کرده و افتخاری برای قزوین آفریدند و تمام مردمی که در راهیپایی‌های مختلف در سطح کشور می‌کنند؛ این ملت از این نظام و رهبری دست برنخواهند داشت و مردم با بصیر تا پای جان خواهند ایستاد.