۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اصفهان » جامعه
  • شناسه : 39422
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
  • ارسال توسط :
این انقلاب عطیه الهی بود
این انقلاب عطیه الهی بود

این انقلاب عطیه الهی بود

مردم اصفهان شایسته خدمت بدون منت هستند، زیرا به نظام و کشور خدمت کردند.

رئيس قوه قضائیه در جمع مردم اصفهان گفت: این انقلاب عطیه الهی بود این انقلاب برای ایران نه، برای دنیا عطیه بود.

رئیس قوه قضائیه در مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان تاریخی امام (ره) اصفهان گفت: این انقلاب ایران را مستقل کرد و به ایران عظمت داد و به مردم سرافرازی و آزادی داد و دست بیگانگان را از همه جهات کشور قطع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب شد که امروز مجاهدان و جریان مقاومت آمریکا و صهیونیست را ذلیل و ناتوان کند افزود:  امام (ره) به اتکای خدا و اعتماد به مردم و آموزه های قرآن، پیامبر و غدیر  و با تاسی از امام حسین (ع) قیام کرد، این موضوع یک معجزه بود زیرا سیاستمداران دنیا باور نمی‌کردند که انقلاب اسلامی به هیچ قدرت شرقی و غربی وابسته نیست، زیرا نظام طاغوت به غرب و شرق دنیا وابسته بود اما تکیه بر اسلام ناب، ایمان به خدا، رهبری امام (ره) و مردم متدین ایران از جمله عواملی بود که باعث پیروزی انقلاب شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای افزود: پیش از انقلاب دنیا به سمتی می‌رفت که دو قطب غربی و شرقی ایجاد شده بود و هر کشوری که خارج دو قطب جهانی می‌خواست حرکت کند مانع آن می‌شدند، این قطب‌ ها که بر مبنای اومانیسم بودند، راضی به ایجاد کشور‌های مستقل و آزاد نمی‌شدند و امکانات دنیا را در سیطره خود ایجاد کرده بودند به صورتی که کشور‌های جهان یا به شرق یا به غرب وابسته بودند. زیرا حاضر به تحمل تشکیل کشور‌های پیشرفته و خودباوری نبودند.

وی در ادامه با اشاره به پیشتازی مردم اصفهان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی افزود: مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان و علمای این شهر از ابتدای نهضت امام تا پیروزی انقلاب و پس از انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس و تا به امروز در ثمر رسیدن اهداف انقلاب پیشتاز بودند، مردم این شهر امام (ره) در زمان حکومت طاغوت یاری کردند و در استقرار این نظام مدیران شایسته اصفهان کمک شایانی کردند و در زمان جنگ شاهد حضور گسترده مردم اصفهان در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم.

اژه ای گفت: مردم اصفهان شایسته خدمت بدون منت هستند، زیرا به نظام و کشور خدمت کردند و لازم است کارگزاران نظام به این مردم خدمت شایسته ارائه دهند.