۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 37848
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
  • ارسال توسط :
ایران برای قهرمانی به مصاف قطر برود
ایران برای قهرمانی به مصاف قطر برود

ایران برای قهرمانی به مصاف قطر برود

شاگردان امیر قلعه‌نویی دوشنبه ۲۴مهر از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف قطری خواهند رفت

تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل اردن راهی فینال تورنمنت چهارجانبه کشور اردن شد و برای قهرمانی باید به مصاف قطر برود.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۴۵ (جمعه۲۱ مهر) در مسابقات چهارجانبه اردن و در ورزشگاه بین‌المللی امان به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت. سردار آزمون (۶)، مهدی طارمی (٢٧) و مهرداد محمدی (۴+۹۰) زننده گل‌های ایران بودند و تک گل اردن را نیز یزن النعیمات (۷۴) به ثمر رساند.  

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم اردن در دقایق تلف شده مسابقه به یک ضربه پنالتی رسید ولی احسان حداد نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند.

  ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی (۴۶ – روزبه چشمی)، علیرضا جهانبخش (۶۹ – مهرداد محمدی)، محمد محبی، سردار آزمون (۶۹ – سامان قدوس) و مهدی طارمی.  

قضاوت این مسابقه برعهده محمد الهویش از عربستان بود که عبدالله صمدی و احسان حداد از اردن و محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده از ایران را با کارت زرد جریمه کرد.  

شاگردان امیر قلعه‌نویی دوشنبه ۲۴مهر از ساعت ۲۱:۰۰ در دیدار فینال تورنمنت اردن به مصاف قطری خواهند رفت که هدایت آن را کارلوس کی‌روش برعهده دارد.

اردن و عراق نیز دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.