۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 16847
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
  • ارسال توسط :
ایران با برتری ۲ صفر، فوتبال بوسنی را برد
ایران با برتری ۲ صفر، فوتبال بوسنی را برد

ایران با برتری ۲ صفر، فوتبال بوسنی را برد

پیش از آغاز بازی دو تیم ،بازیکنان و کادر فنی برای بزرگداشت محمود یاوری و کیوان نیک نفس یک دقیقه سکوت کردند.

بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال بوسنی و ایران با برتری ۲ صفر ایران به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان که آماده حضور در دور برگشت رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا می شود امشب در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ملی بوسنی رفت.

دراگان اسکوچیچ در ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال ایران از امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، علی قلی زاده، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان و کاوه رضایی استفاده کرد.

تیم ملی بوسنی هم در این بازی با ترکیب بوریچ، چورلوکا، کواچویچ، سانچانین، ناستیچ، پیانیچ، لونچار، رحمانویچ، تاتار، گوجاک و یازدیچ در زمین حاضر شد.

نیمه نخست بازی علیرغم موقعیت های گلزنی زیادی که ملی پوشان فوتبال کشورمان داشتند با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم وحید امیری با توپ ربایی از بازیکن حریف توپ را به کاوه رضایی پاس داد و رضایی با یک بغل پای تماشایی موفق شد دروازه بوسنی را باز کند.

در لحظات پایانی بازی هم مهدی قایدی با یک حرکت خوب و شوت تماشایی دروازه بوسنی را باز کرد.

پیش از آغاز بازی دو تیم بازیکنان و کادر فنی برای بزرگداشت محمود یاوری و کیوان نیک نفس دو بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی فوت کردند یک دقیقه سکوت کردند.
سفیر کشورمان در بوسنی به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از جایگاه ویژه ورزشگاه این بازی را تماشا کردند.

بازی در شرایطی آغاز شد که بارش شدید باران و هوای سرد سارایوو رقابت دو تیم را تحت تاثیر قرار داده بود؛ البته هر چه از زمان بازی می گذشت شدت بارش باران هم کمتر شد.