۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 17103
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
  • ارسال توسط :
اگر هفت سنگان تکلیفش مشخص نمی‌شد  متخلفان تشویق می‌شدند
اگر هفت سنگان تکلیفش مشخص نمی‌شد  متخلفان تشویق می‌شدند

اگر هفت سنگان تکلیفش مشخص نمی‌شد متخلفان تشویق می‌شدند

درباره رسیدگی به پرونده هفت سنگان به دستگاه قضا و قضات استان قزوین دست مریزاد می‌گوییم.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده سروش آسمانی گفت: در قزوین هم مردم مدت‌ها چشم انتظار بودند امروز شاهدند که این پرونده پیچیده که متاسفانه برخی مسئولان آن زمان هم آلوده به آن بودند، تعیین تکلیف شد، همچنین در ادامه رسیدگی به این پرونده امیدواریم به نحو احسن این مسیر ادامه پیدا کند و بیت المال به جای خود بازگردد.

رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان عاملی برای عقب نشینی متخلفان

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: اگر هفت سنگان تکلیفش مشخص نمی‌شد متخلفان تشویق می‌شدند که دوباره به تخلف خود ادامه دهند، اما با قصه هفت سنگان دیگر باید این متخلفان خیلی جسور باشند که این رفتار‌های ظالمانه را ادامه دهند و این دستبرد‌ها به بیت المال از بین نرود و عده‌ای از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از دستگاه قضا و قضات استان قزوین تشکر می‌کنیم، زیرا قاضی‌ها به وظیفه خود عمل می‌کنند و اگر کسانی تخلف کردند مردم ما این تخلفات را به پای دستگاه قضا نمی‌نویسند و درباره رسیدگی به پرونده هفت سنگان به دستگاه قضا و قضات استان قزوین دست مریزاد می‌گوییم.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به موفقیت محققان قزوینی درباره تولید داروی اولیه درمان کرونا گفت: این اقدام شایسته‌ای بود که جزییات بیشتری از آن بزودی منتشر می‌شود و مردم در جریان این موفقیت و دستاورد جوانان دانشمند ما قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: امیدوارم که همچنان پای کار بهداشت و درمان باشیم و به کمک کادر درمان بشتابیم و قوانین بهداشتی را رعایت کنیم و جوانان جهادگر در این زمینه کوتاهی نکنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و ارتش ۲۰ میلیویی گفت: این بسیج بود که مشکل سوریه را حل و لبنان و عراق و فلسطین را حمایت کرد و این سیلی بسیج به صورت استکبار بود که آن‌ها در حال خارج شدن از منطقه هستند.

وی اذعان کرد: تفکر بسیجی یعنی تفکری که منتظر ظهور است تا زمینه ظهور حضرت را آماده کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.