۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 11362
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
  • ارسال توسط :
اگر هدف خدمت باشد، هیچ تنشی ایجاد نمی شود
اگر هدف خدمت باشد، هیچ تنشی ایجاد نمی شود
استاندار قزوین :

اگر هدف خدمت باشد، هیچ تنشی ایجاد نمی شود

سردار شاهرخی : با مدیریت استانداری انسجام خوبی در استان وجود دارد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی و عیسی قبادی پور معاونین خود در حوزه های سیاسی و اقتصادی، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار هدایت الله جمالی استاندار قزوین با اشاره به تشکیل سپاه و حضور نیروهای سپاهی در صحنه های نبرد هشت ساله دفاع مقدس بیان کرد: در دوران آغازین تشکیل انقلاب اسلامی و توطئه های دشمنان، جوانان سپاهی و بسیجی کم سن و سال و همه از نخبگان کشور بودند که توانستند توطئه های مختلف را از مازندران تا کردستان خنثی کرده و در دوران جنگ میدان دار بودند و صحنه جنگ را تغییر دادند. 

وی با اشاره به دوران سازندگی گفت: در امر سازندگی نیز باتوجه به نیروهای فنی و متخصص که اکثر نخبگان دانشگاهی در این نهاد انقلاب هستند، مهندسین خوش فکر سپاه توانستند اقدامات بزرگی در تمام عرصه های سازندگی پس از جنگ، در مناطق جنگی منشأ انجام داده و منشأ خیر و برکت شدند.

استاندار قزوین ضمن تقدیر از زحمات نیروی سپاه اظهار کرد: نیروی توانمند سپاه در تامین آرامش و در کنار نیروی انتظامی، امنیت کشور را در مرزهای شرقی برقرار کرده و در عرصه های مختلف در کشور کارهای مهمی را رقم زد که منشا برکات بزرگی بوده است.

جمالی پور عنوان کرد: هر کجا مشکلی پیش آید و کمکی خواسته شود اعم از  انتخابات، حوادث طبیعی، سیاسی و امنیتی، سپاه مقتدرانه حضور دارد و این حضور قطعا برای همه دلگرم کننده است. 

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: اگر هدف خدمت باشد هیچ تنشی ایجاد نمی شود و در استان قزوین، محور اصلی خدمت و خدمتگزاری است و هر که می تواند باید وارد میدان شود.

وی اضافه کرد: در موضوع کرونا همه زحمت کشیدند و همه دست به دست هم دادند و هر که بر اساس وسع و توان وارد کار شد. لذا وقتی هدف خدمت باشد خدا نیز تسهیلگری می کند. مهم  نفس خدمت، خدا و مردم است در حالیکه اسمی بیان نشود.

استاندار قزوین با اشاره به تعامل بسیار خوب دستگاه ها در بحث مهار کرونا ادامه داد: در بحث کرونا استان قزوین که می توانست به دلیل نزدیکی به پایتخت میزان آلودگی زیادی به این بیماری داشته باشد، اما بسیار خوب مدیریت شد و این بیماری به سرعت کنترل شد. در این شرایط، بسیج به طور خودجوش میدان دار شد و با اقدام جهادی در اقشار بسیج شاهد تولید ماسک و پایش و غربال و دیگر اقدامات جهادی بودیم.

جمالی پور ضمن تقدیر از همراهی و وحدت بخشی سپاه استان در انجام وظایف خود گفت: نام و نشان و منیت ها موجب تنش می شود و خدارا شکر در استان قزوین سپاه بسیار پای کار بود و این همراهی و وحدت بخشی سپاه بسیار قابل تقدیر است.

سردار شاهرخی در این دیدار ضمن تقدیر از مدیریت استان بیان کرد: با مدیریت استانداری انسجام خوبی در استان وجود دارد.

وی گفت: توانمندی و ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد و ثبات و آرامشی که در استان حاکم است به دلیل نقش تعیین کننده ای است که از سوی مدیریت استان ایجاد شده و این در حالی است که زمینه هایی که ایجاد فاصله و نگرانی می کنند، روز به روز  کمتر می شود. 

سردار شاهرخی اظهار کرد: یک بلوغ فکری در استان ها حاکم شده و پیشرفت کار دغدغه مسوولین استان هاست و منافع شخصی در این میان بسیار کمرنگ شده و این نگاه در استان ما نیز وجود دارد. 

این مسوول ارشد نظامی خاطرنشان کرد: هرچه بیشتر مدیریت استان موفق شود ما آرامش بیشتری داریم چرا که کارکرد ما پاسداری از انقلاب است و انقلاب زمانی تثبیت می شود که مردم ببینند امورات زندگی در آرامش انجام می شود و تنش ها در جامعه از بین رفته و این موفقیت ها، تثبیت و قوت پایه های انقلاب است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: هرچه در توان داریم و هرجا که نیاز باشد، تکلیف خود می دانیم که نه فقط برطبق دستور سازمانی بلکه براساس وظیفه ذاتی خود وارد عمل شویم و ظرفیت بسیج مردمی موجب شد تا مسایل و مشکلات در بحث کرونا مدیریت شده و انسجام و همراهی موجود نشان از مدیریت خوب در استان دارد.

مقام ارشد سپاه استان تصریح کرد: اگر هدف خدمت باشد هیچ تنشی ایجاد نمی شود و در استان قزوین، محور اصلی خدمت و خدمتگزاری است و هر که می تواند باید وارد میدان شود.