۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 39691
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۵
  • ارسال توسط :
اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود
اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود

اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود

بی شک بخش مهم و غیر قابل انکار خلق این حماسه بزرگ را می توان حاصل تلاش و مجاهدت شما اصحاب رسانه و جهادگران عرصه جهاد تبیین دانست،

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس هنرمندانه حماسه حضور مردم فهیم استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر کرد.
در متن این پیام آمده است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
«اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.» رهبر معظم انقلاب

اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان قزوین؛

حمد و سپاس بیکران ایزد منان را که باحضور حماسی ملت ایران و حضور با صلابت مردم ولایتمدار استان قزوین، بزرگترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد و پروژهٔ بی‌ سابقهٔ تحریم انتخابات که توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت بیش از ۲۵ میلیونی مردم ایران اسلامی ناکام ماند و این حماسه با شکوه، در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد.
بی شک بخش مهم و غیر قابل انکار خلق این حماسه بزرگ را می توان حاصل تلاش و مجاهدت شما اصحاب رسانه و جهادگران عرصه جهاد تبیین دانست، بدین وسیله از زحمات خالصانه و همیشگی شما پیشقراولان عرصه تبیین و امیدآفرینی و بخصوص دغدغه های قابل ستایش چند هفته اخیرتان در دعوت به مشارکت حداکثری و همچنین پوشش و انعکاس رسانه ای لحظه به لحظه حماسه حضور مردم بصیر و آگاه استان قزوین کمال تشکر و سپاس خود را ابراز داشته و برای همه بزرگواران تداوم توفیقات و سربلندی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

محمد کشاورز
سازمان بسیج رسانه استان قزوین