۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 1563
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۶
  • ارسال توسط :
اگر انقلاب به  پیروزی نمی‌رسید، امام خمینی (ره) نمی‌آمد
اگر انقلاب به  پیروزی نمی‌رسید، امام خمینی (ره) نمی‌آمد

اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، امام خمینی (ره) نمی‌آمد

منافقین برای ادامه حیات باید به کسی تکیه کنند و امروز آمریکا و استکبار جهانی تکیه گاه آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین یک طرح فرهنگی و حوزوی را در آبیک کلنگ‌زنی و از مصلای در حال ساخت این شهر بازدید کرد.

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سفر به شهرستان آبیک ابتدا در جمع مسئولان این شهرستان سخنرانی و سپس یک طرح فرهنگی و حوزوی را کلنگ‌زنی کرد. آیت‌الله عابدینی در ادامه از مصلای در حال ساخت و روند بازسازی مسجد ولیعصر (عج) به عنوان محل فعلی نماز جمعه این شهر نیز بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه آموزشی، ورزشی استاد سرا و مهد قرآنی حوزه علمیه زینبیه شهرستان آبیک اظهار کرد: اینکه شما عزیزان در کنار امام جمعه محترم هم‌افزایی ایجاد کرده‌اید تا در خدمت منویات امام زمان (عج) و رهبری باشید، تبریک ویژه دارد چرا که قرار گرفتن در این موقعیت خدمت‌رسانی لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه ما را در مسیر تحقق آرمان‌های الهی و قرآنی قرار دادند، تصریح کرد: قرآن ولی مؤمنان را فقط خدا معرفی کرده است که آنها را به سمت نور هدایت می‌کند و اگر کسی تحت ولایت خدا قرار نگیرد و ولایت طاغوت را انتخاب کند، به سمت تاریکی ها هدایت می شود.

امام جمعه قزوین افزود: اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید، امام خمینی (ره) نمی‌آمد و حوزه‌های علمیه نبود، بستر تحقق آرمان‌های الهی فراهم نمی‌شد و به استقلال، عزت و سربلندی دست نمی‌یافتیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اجرای امر به معروف و نهی از منکر را یکی دیگر از ره‌آوردهای انقلاب و حوزه‌های علمیه برشمرد و ابراز کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ای را فراهم کرد تا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برجسته شود و این امر مهم الهی تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی که امروز شاهد آن هستیم که دغدغه‌مندان حوزه دین در کنار هم قرار گرفته‌اند و در این حوزه خدمت‌رسانی می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است و این شرایط پس از انقلاب اسلامی فراهم شده است که بتوانیم تا این اندازه در خدمت دین باشیم و امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره اتحاد و انسجام مؤمنان ابراز کرد: مؤمنان برای رضای خدا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و برادرانه و هم‌افزایانه در این عرصه فعالیت می‌کنند اما منافقین با یکدیگر حس برادری ندارند و مانند چوب‌های خشک در کنار هم قرار می‌گیرند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه منافقین امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند، ادامه داد: مؤمنان روی پای خودشان می‌ایستند و تکیه‌ای به کسی ندارند اما منافقین برای ادامه حیات باید به کسی تکیه کنند و امروز آمریکا و استکبار جهانی تکیه گاه آنها هستند.

وی تأکید کرد: خدا برای مسلمانان وظایفی تعیین کرده است که یکی از آنها مبارزه در حمایت از مستضعفانی است که به سوی آنان دست نیاز بلند کرده‌اند و امروز به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و روح بسیجی شما عزیزان، شرمنده این آیات الهی نیستیم.

آیت‌الله عابدینی یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، آیت‌الله شالی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام جمعه فقید آبیک را گرامی داشت و گفت: آیت‌الله باریک‌بین و آیت‌الله شالی در احیای حوزه‌های علمیه و مرحوم موسوی در پیشبرد اهداف حوزها نقش مؤثری داشتند و برای آن عزیزان علو درجات را از خدای متعال مسألت داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.