۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 39885
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
  • ارسال توسط :
اولین دفتر اتاق بازرگانی قزوین در سلیمانیه عراق راه اندازی خواهد شد
اولین دفتر اتاق بازرگانی قزوین در سلیمانیه عراق راه اندازی خواهد شد

اولین دفتر اتاق بازرگانی قزوین در سلیمانیه عراق راه اندازی خواهد شد

هرگز در مسئولیت های اجتماعی از اعتبارات اتاق هزینه نکرده ایم.

علی رغم انتقاداتی که به عملکرد همکاران گذشته در اتاق دارم اما قرار نیست از همکاری و تعامل آنان استفاده نکنیم و از همکاری و حضور همه عزیزانی که در دوره گذشته فعال بودند ؛در این دوره اتاق هم استقبال می کنیم.

مهندس مهدی عبدیان؛ رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین که در دوره جدید اتاق این مسوولیت را برعهده گرفته است ؛مطابق قولی که از ابتدای کار خود داده است؛ در پایان هر فصل گزارش عملکرد اتاق استان قزوین را به اطلاع رسانه ها رسانده و به سوال خبرنگاران نیز پاسخ می دهد . این دیدار در آخرین روزهای پایانی فصل زمستان به انجام رسید و مهندس عبدیان نشست خود را با خبرنگاران برگزار کرد .

وی گفت: در اتاق بازرگانی قزوین دو کمیسیون و شش کمیته تخصصی راه اندازی شده و فضای تعاملی خوبی با مدیران استان و بخش خصوصی ایجاد کرده ایم تا بتوانیم پیگیر مشکلات و مطالبات فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بوده و تسهیل گری کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تاکید کرد : اولین دفتر اتاق بازرگانی قزوین در استان سلیمانیه عراق راه اندازی خواهد شد و در ادامه این دفاتر در همه کشورهای هدف با اولویت میزان تجارت و تعامل بازرگانی با کشورمان دایر خواهد شد.

عبدیان در خصوص فعالیت تجارت خارجی اتاق افزود: بنظرمی رسددر عرصه تجارت خارجی نتوانسته ایم فعالیت خوبی داشته باشیم لذا برنامه ریزی کرده ایم تا این نقیصه جبران شود و برای سال آینده با برنامه ریزی امیدواریم چند اتفاق خوب رخ دهد و این عقب ماندگی جبران شود.

وی با اشاره به این که دنبال کار تشریفاتی و غیر اصولی نمی رویم؛ تصریح کرد: کشاورهایی که پتانسیل ارتباط و مبادلات تجاری و اقتصادی بیش تری را با ایران داشته باشند در اعزام هیئت ها و پذیرش هیئت ها در اولویت خواهند بود و ما دنبال نتیجه بخشی این رفت و آمدهای تجاری هستیم .

مهندس عبدیان با تاکید بر این که پرستل این اتاق از توانمندی های خوبی برخوردار هستند و از سرمایه های این اتاق بشمار می روند ؛ تصریح کرد : آموزش های رایگان در موضوعات مختلف را برای نیروهای شاغل اتاق و افراد خارج از این مجموعه تدارک دیده ایم . با ساماندهی فعالیت ها برای مهارت افزایی کارکنان اتاق و سایر نیروهایی که نیازمند دوره های آموزشی هستند اقدامات موثری صورت گرفته و به صورت هدفمند این کارها را دنبال می کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در ادامه در خصوص نقش اتاق بازرگانی در مسئولیت های اجتماعی هم به خبرنگاران گفت: فعالان اقتصادی در کنار تولید و اشتغال در راستای مسئولیت های اجتماعی و حوزه ورزش هم احساس مسئولیت کرده و مشارکت می کنند که این امور داوطلبانه و انسان دوستانه بوده است.

وی ادامه داد : در حوزه های فرهنگی، حمایت از هیئت های مذهبی، کمک به زائران اربعین، رسانه ها و سایر گروهها نیز در حد توان خود کمک می کنیم تا به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود. قابل ذکر است که هرگز در مسئولیت های اجتماعی از اعتبارات اتاق هزینه نکرده ایم و این امور با هزینه های شخصی فعالان اقتصادی انجام شده است.