۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 5200
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
  • ارسال توسط :
اولین تغییر و تحول در ساختار استانداری قزوین
اولین تغییر و تحول در ساختار استانداری قزوین

اولین تغییر و تحول در ساختار استانداری قزوین

رقیه نانگیر به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین ، رقیه نانگیر به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری ” وقایع خبری ” و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، در حکم استاندار قزوین آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق مؤثر جنابعالی و نظر به هماهنگی انجام شده با وزارت کشور،بموجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب
می شوید.

انتظار می رود با بسیج همه ظرفیت ها در جهت ارتقاء بهره وری نظام اداری و انسانی، اصلاح و بهبود روش ها، توانمندسازی نیروی انسانی با برقراری دوره های آموزشی مهارت افزا، همچنین اصلاح و ارتقا بودجه استانداری کوشش و تلاش مضاعف نمائید.
توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )همچنین پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است نه در حکم استاندار قزوین و نه در پرتال استانداری قزوین هیچ اشاره ای به سوابق کاری ” رقیه نانگیر” نشده است اما این سوال ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است که چرا استاندار اولین تغییر خود را با بکارگیری زنان استان آغاز نکرده و از افراد غیربومی استفاده کرده است ؟!