۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خانواده » سپاه » قزوین
  • شناسه : 11313
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۷:۴۹
  • ارسال توسط :
اهدا جهیزیه به ۳۰۰ زوج جوان، سرآغاز رزمایش کمک مومنانه
اهدا جهیزیه به ۳۰۰ زوج جوان، سرآغاز رزمایش کمک مومنانه

اهدا جهیزیه به ۳۰۰ زوج جوان، سرآغاز رزمایش کمک مومنانه

بنا به نیاز افراد، خدمات دیگری همچون بخشش اجاره بها، تخفیف در اجاره بها ارائه می شود.

سردار شاهرخی در جلسه قرارگاه رزمایش کمک مومنانه شهرستان قزوین که با حضور سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگی، سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه استان شیخ حسنی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، حجت الاسلام شجاعی مهر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) و جمعی از مسوولان حضور داشتند بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ان شالله بتوانیم با همت خیرین و همدلی و همراهی مردم متدین و انقلابی خاطره ای ماندگار در اذهان عمومی ثبت کنیم.

وی گفت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری بلافاصله سپاه پاسداران این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و وارد میدان شد. در همین راستا برای عملیاتی کردن این فرمان نیازمند قرارگاهی هستیم که همه اجزای تاثیرگذار را تجمیع و ظرفیت ها را شناسایی می کند و سبب هم افزایی آنها می شود.

سردار شاهرخی افزود: اجرای این رزمایش از موازی کاری جلوگیری می کند و جهت و هدف را مشخص می نماید و تقسیم کار هم در همین فضا اتفاق می افتد که با یاری خداوند در استان ما ستادهای هماهنگی شکل گرفته و مسوولان کاملا پای کار بوده و اداره امور از طریق حمایت و همراهی ائمه جمعه همه بخش ها در حال انجام است.

مقام ارشد سپاه استان تصریح کرد: اهم برنامه ما در این رزمایش ایجاد موجی از همراهی مردمی است تا بتوانیم حلاوت و شیرینی این امر خداپسندانه را در اذهان عمومی ماندگار کنیم.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: اولین قدم ما شناسایی افراد نیازمند اعم از افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و یا افرادی که وسعت شیوع بیماری کرونا به آنها آسیب رسانده است می باشد که تا این لحظه با استفاده از ظرفیت بسیج، ۴۴ هزار نفر نیازمند و نیز هزار خیر و معتمد شناسایی و رصد شده اند.

از ویژگی های این رزمایش تنوع خدمتی است که علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، بنا به نیاز افراد، خدمات دیگری همچون بخشش اجاره بها، تخفیف در اجاره بها و غیره با تعامل مالکین ارائه می شود.

فرمانده سپاه استان گفت: با همراهی کمیته امداد در پنج شنبه پیش رو تعداد ۳۰۰ دست جهیزیه به زوج های جوان اهدا خواهد شد که سرآغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه در استان خواهد بود.