۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » سیستان و بلوچستان
  • شناسه : 39124
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
  • ارسال توسط :
انهدام  تیم تروریستی در روستای کستک شهرستان راسک
انهدام  تیم تروریستی در روستای کستک شهرستان راسک

انهدام تیم تروریستی در روستای کستک شهرستان راسک

در پی اشراف اطلاعاتی، تیمی از اشرار تروریست گروهک جیش الظلم که در صدد اجرای اقدامات تروریستی بود، در شهرستان راسک شناسایی و منهدم شد

روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد در پی رصد و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق، تیمی کاملا مجهز از عناصر گروهک تروریستی جیش الظلم در منطقه عمومی راسک (روستای کستک) محدوده سد پیشین، درطی عملیاتی شناسایی شد و مورد حمله نیرو‌های مرزبانی قرار گرفت.
در این عملیات یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسید و سایر اعضای تیم متواری شدند که بلافاصله با تلاش نیرو‌های سپاه و مرزبانی تحت تعقیب و محاصره قرار گرفتند و اقدام برای انهدام کامل این تیم در حال انجام است.
در این عملیات مقادیر بسیار زیادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب از تیم مذکور کشف و نقشه آنان برای اقدامات خرابکارانه تروریستی با حجم بالا در منطقه خنثی شد.
گروهک تروریستی جیش الظلم در پرونده ننگین خود، اقدام علیه نیرو‌های حافظ امنیت را در کارنامه دارد که جنایت تروریستی سال ۸۸ در منطقه پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری شد، از آن جمله است.
همچنین اقدام انتحاری علیه نمازگزاران در مسجد جامع و مسجد امام علی (ع) زاهدان، انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش، انفجار تاسوعای چابهار در سال ۸۹ که منجر به شهادت جمع کثیری از مردم سنی و شیعه استان شده است، از دیگر اقدامات ننگین این گروهک است.