۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13165
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
  • ارسال توسط :
انهدام باند ارزیابی  اراضی به قیمت غیرواقعی در شهرستان تاکستان
انهدام باند ارزیابی  اراضی به قیمت غیرواقعی در شهرستان تاکستان

انهدام باند ارزیابی اراضی به قیمت غیرواقعی در شهرستان تاکستان

از دو سال پیش فعالیت این گروه آغاز شده است .

با ورود و پیگیری دادستانی شهرستان تاکستان ۷ نفر از اعضای باند ارزیابی اراضی به قیمت غیرواقعی در این شهرستان دستگیر شده اند.
به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: این گروه که شامل شش نفر از افراد بومی شهرستان و یک نفر از ساکنین تهران می باشند، با خرید اراضی خارج از محدوده شهر به میزان ۱۱۰هکتار از آن برای آزادی سازی مجرمین و متهمین از زندان و همچنین اخذ تسهیلات از بانک‌ها در تاکستان استفاده می کردند.
وی افزود: باند مذکور در پرونده های نیابتی صادره از تهران به شهرستان تاکستان ورود نموده و زمانیکه دادگاه اقدام به صدور قرار وثیقه می نمود ضمن تبانی با کارشناس رسمی املاکی که به ارزش بسیار ناچیز خریداری نموده بودند را به قیمتی غیرواقعی ارزیابی و به دادگاه اعلام می نمودند.
حسین رجبی در خصوص زمان فعالیت این باند گفت: از دو سال پیش فعالیت این گروه آغاز شده و برخی از متهمین از طریق اقدامات مجرمانه آنها آزاد شده اند که تعداد آن در دست بررسی می باشد.
این مقام قضائی تصریح نمود: در ارزیابی صورت گرفته توسط این باند ارزش اراضی ۷۴میلیارد تومان برآورد شده درحالی که کارشناسان ثبتی قیمت اراضی را تنها ۴۰۰میلیون تومان ارزیابی کرده اند.
گفتنی است ، تاکنون ۷نفر در این ارتباط دستگیر شده و بررسی در خصوص اقدامات مجرمانه آنها همچنان ادامه دارد.