۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 8104
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی نقطه اتکای کشورهای  مستضعف جهان است
انقلاب اسلامی نقطه اتکای کشورهای  مستضعف جهان است

انقلاب اسلامی نقطه اتکای کشورهای مستضعف جهان است

زمان اعلان قطعی صلاحیت نامزدها ۲۲ بهمن و انتشار نهایی اسامی در ۲۳ بهمن است

جلسه ستاد انتخابات استان قزوین عصر امروز چهارشنبه با حضور استاندار، دادستان، رئیس کل دادگستری، فرمانداران، بخشداران، نامزدها و رؤسای ستاد نامزدها و هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی و اعضای شورای تأمین و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه اتکای کشورهای مستضعف جهان است و امروز در عرصه بین المللی و مبادلات جهانی نقش مهمی دارد.

وی بیان کرد: در هر کجای دنیا بدون اثرگذاری جمهوری اسلامی هیچ کاری به سرانجام نمی‌رسد و نقش ایران را نمی‌توان نادیده گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآور شد: امروز شاهد کامل شدن هلال مقاومت اسلامی هستیم و آمریکای جهان خوار برای اینکه ایران را مهار کند دست به توطئه‌های مختلفی زده است با شکل گیری مثلث توطئه تروریست‌ها را با عنوان دولت اسلامی به منطقه گسیل کرد و با یک حرکت خطرناک و اشتباه استراتژیک سردار سلیمانی را شهید کردند اما خون شهید دامنگیر شأن شد و حضور باشکوه مردم در ۵۷ کشور جهان نشان داد این شخصیت جهانی است.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم چگونه این حرکت‌ها آغاز شده و در چین و روسیه و خاور میانه نفوذ ایران دیده می‌شود و پیشرفت‌های ایران اسلامی امروز بر همگان آشکار شده و ما در سلول‌های بنیادین، صنایع دفاعی و نظامی و هسته‌ای جایگاه ویژه داریم و نیروهای مسلح ما در ردیف ۵ ارتش قدرتمند جهان محسوب می‌شود.

حبیبی اظهار داشت: در برابر فرصت‌هایی که داشتیم تهدید هم زیاد شده است لذا وظیفه داریم امیدآفرینی و اعتمادسازی را تقویت کنیم.

وی گفت: با تقویت روحیه خدمت گذاری و تقویت انسجام ملی راه نفوذ دشمن بسته می‌شود البته اختلاف سلیقه در جامعه هست اما نباید به جامعه کشانده شود و ما به انسجام ملی و تقویت اتحاد نیاز داریم و مقابله با تبلیغات دشمن که با غول‌های رسانه‌ای انواع توطیه ها را دنبال می‌کنند ب هوشیاری ممکن می‌شود.

حبیبی با اشاره به انتخابات هم اظهارداشت: انتخابات یک تکلیف است که امنیت ما با آن گره خورده لذ باید عزتمندانه و آبرومند این بزرگترین رویداد سیاسی کشور برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هماهنگی بین حوزه‌های اجرا، نظارت و دستگاه قضا کاملاً وجود دارد و در این راستا در استان قزوین ۲۲۹ داوطلب در سه حوزه ثبت نام کردند که پس از بررسی اولیه ۱۳۰ نفر تأیید صلاحیت شدن و ۱۹ نفر انصراف دادند.

حبیبی بیان کرد: با تأیید حدود ۶۲ درصد نامزدهای ثبت نام شده در حال حاضر برای هر کرسی ۳۲ نفر رقابت می‌کنند که در حوزه قزوین، البرز و آبیک تعداد ۶۹ نفر، در حوزه انتخابیه تاکستان تعداد ۲۳ نفر و بویین زهرا ۳۸ نفر رقابت دارند که شش نفر درخواست تغییر حوزه داده اند که با سه نفر موافقت شده است.

وی یادآور شد: در استان قزوین ۲۰ هزار نفر دست اندر کار اجرای انتخابات در حوزه‌های اجرا، نظارت و بازرسی هستند که به ۲ هزار دستگاه خودرو هم نیاز داریم.

حبیبی گفت: تعداد ۱۰۴۰ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده که ۶۵۱ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه نیز روستایی و ۸۵۷ شعبه ثابت و ۲۵۵ شعبه سیار است.وی اظهارداشت: ۹۶ درصد فرآیند انتخابات مکانیزه و الکترونیکی است و فقط رأی گیری و قرائت آرا دستی است.

حبیبی اضافه کرد: ۹۶ درصد شعب اخذ رأی به صورت آنلاین رصد می‌شود که در ستاد انتخابات استان و وزارت کشور قابل مشاهده است.

وی گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد واجدان شرایط استان کارت هوشمند دارند و در روز رأی گیری از سوی هواشناسی آسمان استان بارانی و تام با بارش برف پیش بینی شده که تمهیدات لازم را اندیشیده ایم.

حبیبی اضافه کرد: زمان اعلان قطعی صلاحیت نامزدها ۲۲ بهمن و انتشار نهایی اسامی در ۲۳ بهمن است و تبلیغات از ۲۴ تا ۳۰ بهمن انجام می‌شود و اول اسفند ممنوعیت تبلیغات و دوم اسفند روز رأی گیری است.رئیس ستاد انتخابات اظهارداشت: با اقدامات انجام شده امکان تخلف و تقلب در روز رأی گیری صفر است زیرا بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عوامل اجرایی رأی دادن را کنترل می‌کنند.

وی از نامزدها و رؤسای ستاد آنها خواست از دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کنند و بدانند همه فعالیت‌ها و رفت و آمدها رصد می‌شود و اگر قواعد و قوانین انتخاباتی رعایت نشود با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

حبیبی خطاب به نامزدها گفت: از تخریب رقبا و خدمات دولت پرهیز کرده و فقط خودتان را اثبات کنید، مراقب فضای مجازی باشید و از کسانی در ستادهای خود استفاده کنید که متعهد باشند زیرا نامزدها پاسخگو هستند و باید از ادبیات برد و باخت وعده‌های غیر منطبق با وظایف نمایندگی پرهیز شود.

وی افزود: از طرح مسائل تقسیمات کشوری، حرکت کاروانی و پیاده روی تبلیغاتی هم باید خودداری شود.