۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران
  • شناسه : 23309
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای  ایران است
انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای  ایران است

انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای ایران است

دلسرد کردن مردم برای مشارکت، بزرگترین ضربه است .

وقایع خبری- محسن هاشمی در دویست و نود و هشتمین جلسه شورا با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) قرار داریم، انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای ایران است و مردم؛ محور، ستون و روح انقلاب محسوب می‌شوند.
وی ادامه داد: بدون حضور و همراهی مردم، نهضت امام خمینی که از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز شد در همان آغاز به پایان می‌رسید، اما این مردم بودند که با فدا کردن جان و مال و آسایش خود، نهضت را زنده نگهداشتند و به پیروزی رساندند.
محسن هاشمی افزود: بزرگترین قدرت وپشتوانه نظام جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال، همین حمایت وحضور مردم بوده است و کسانی که حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می‌کنند، تیشه به ریشه نظام می‌زنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بزرگترین ضربه به جمهوری اسلامی، دلسرد کردن ومایوس کردن مردم و بستن فضای حضور ونقش آفرینی آحاد جامعه در سرنوشت کشور است و هر کس در هر مسئولیت وجایگاهی با این جریان همراه شود با جریان اصیل انقلاب واسلام ناب محمدی با قرائت امام و رهبری که مبتنی برمردم سالاری دینی است، فاصله دارد.
هاشمی ادامه داد: تفکیک بین حکومت اسلامی وجمهوری اسلامی، ارزش‌ها واکثریت، مشروعیت ومقبولیت، جمهوریت و اسلامیت، در اسلام ناب پذیرفته شده نیست و حکومتی که از حمایت و نقش آفرینی اکثریت مطلق جامعه برخوردار نیست، حکومتی اسلامی تلقی نمی‌شود.
وی اظهار داشت: فرصت انتخابات گذراست، اما اگر در این فضا، آسیبی به اعتقاد و اعتماد مردم، با تندروی و یکجانبه گرایی ایجاد شود، آثار درازمدت وماندگاری خواهد داشت که با پایان انتخابات پایان نمی‌یابد.
هاشمی ادامه داد: مناسب است به جای تخریب و تحقیر دیگران، از شیوه گفتگو و اقناع استفاده شود.