۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6897
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
  • ارسال توسط :
انسانها باید عزت و کرامت خود را حفظ کنند  تا به سعادت برسند
انسانها باید عزت و کرامت خود را حفظ کنند  تا به سعادت برسند

انسانها باید عزت و کرامت خود را حفظ کنند تا به سعادت برسند

با هوشیاری مردم و انتخاب افرادی سالم و پاک دست مجلسی زنده و پویا و مردمی داشته باشیم.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با تاکید بر این که انسانها باید عزت و کرامت خود را حفظ کنند تا به سعادت برسند. ، بیان کرد: امیدواریم خداوند به شایستگان درک قرآن و عمل به احکامش را بدهد تا ملتزم به تقوی باشیم.

وی تصریح کرد: نداشتن صداقت و ایمان و با نیرنگ با مردم صحبت کردن عاقبت ندارد و برخی در ذلت و غفلت آنقدر سقوط می کنند که رمق پشیمانی هم ندارند.

وی با اشاره به اجلاس نماز در قزوین بیان کرد: یک جامعه نیز تنها با یاد و نام خدا و اقامه نماز به آرامش واقعی می رسد.خضوع در مقابل عظمت خداوند با سجده بندگان دیده می شود و وقتی که بندگی خود را اینگونه نشان می دهیم مورد لطف الهی قرار می گیریم. انسانی که با رنگ و بوی خدایی زندگی کند به سعادت می رسد و نماز عاقبت انسان را ختم به خیر می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یادآورشد: اگر نماز در جامعه بیشتر شود بدون شک گناه و ظلم هم کمتر می شود و مردم در امینت قرار می گیرند.

وی در خصوص اهمیت حمل و نقل در کشور هم افزود: دولت با گرانی بنزین باید مسئولیت خود را در تامین نیاز رانندگان زحمتکش انجام دهد تا این افراد در خدمت به کشور موثر باشند و دچار چالش بیشتر نشوند. البته رانندگان در برابر حوادث بصیرت نشان دادند و سختی را تحمل کردند و آب به اسیاب دشمن نریختند که هم تشکر می کنیم و هم باید به مشکلات آنها و توسعه حمل و نقل عمومی توجه بیشتری کرد تا مشکلات کمتر شود.

خطیب جمعه قزوین در ادامه خطبه های نماز اظهارداشت: دشمن خط قرمز ما یعنی امنیت را نشانه گرفت و باید  در  آینده هم آماده و مراقب توطئه دشمنان باشیم تا از زاویه دیگر صدمه نبینیم.

وی بیان کرد: این روزها موضوع انتخابات مجلس مطرح است و باید دانست داشتن یک مجلس قوی و هم نوا با مردم می تواند مشکلات را کم کند.

آیت الله عابدینی اظهارداشت: کسانی که درد مردم را می فهمند باید وارد مجلس شوند که نداری و فقر مردم را درک کرده باشند و مرفه بی درد برای مجلس مناسب نیست.

وی گفت: امیدواریم با هوشیاری مردم و انتخاب افرادی سالم و پاک دست مجلسی زنده و پویا و مردمی داشته باشیم.