۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت » بهداشت و درمان » درمان » شهرداری » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 13804
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
  • ارسال توسط :
انجام آزمایش‌های کرونا در شهرداری قزوین آغاز شد
انجام آزمایش‌های کرونا در شهرداری قزوین آغاز شد

انجام آزمایش‌های کرونا در شهرداری قزوین آغاز شد

آزمایش‌های بررسی بیماری کووید 19 تا پایان مردادماه در مجموعه مدیریت شهری ادامه خواهد داشت.

دکتر محمد نورمحمدی ، قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از انجام آزمایش خون در سطح کارکنان معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه شهرداری قزوین با برداشت نمونه از سوی آزمایشگاه برای بررسی وضعیت آنتی‌بادی و احتمال ناقل بودن افراد به بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، نور محمدی افزود : شهرداری قزوین برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ابتدا باید از کادر خود محافظت کند تا سالم بمانند ازاین‌رو تلاش‌ قابل‌توجهی برای تهیه لوازم حفاظت فردی برای کارکنان، بررسی دمای بدن در بدو ورود به مجموعه، استقرار دستگاه‌های حاوی محلول ضدعفونی دست، گندزدایی منظم محیط‌های اداری، استقرار حوضچه گندزدایی کفش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در سطح استان و به‌منظور غربالگری کارکنان شاغل در مجموعه شهرداری قزوین، انجام آزمایش‌های تشخیصی ویروس کرونا شامل CBC, ESR, CRP, LDH, IGG و IGM با همکاری آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی در سطح معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات تحت پوشش شهرداری قزوین از سوی گروه ایمنی، بهداشت و حفاظت کارکنان شهرداری قزوین در حال انجام می‌باشد.

این مقام مسوول در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: افرادی که در این آزمایش‌ها مثبت تشخیص داده شوند با مساعدت شهرداری قزوین راهی قرنطینه خانگی شده و در صورت بروز علائم می‌بایست از طریق مراکز درمانی نسبت به تکمیل دوره درمان خود اقدام نمایند.

دکتر نورمحمدی با بیان این که آزمایش‌های بررسی بیماری کووید ۱۹ تا پایان مردادماه در مجموعه مدیریت شهری ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: از زمان شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، تأمین سلامتی و تندرستی کارکنان و اربابان رجوع همواره از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری قزوین بوده است.

گفتنی است: آزمایش‌های بررسی وجود بیماری کووید ۱۹ به‌صورت دوره‌ای در طول سال ۹۹ با هدف اطمینان از سلامتی کارکنان مجموعه از سوی اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان ذیل معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در کنار آزمایش‌های ادواری سالیانه انجام می‌شود.