۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی
  • شناسه : 36901
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست‌های غرب در موضوع حقوق زنان
انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست‌های غرب در موضوع حقوق زنان

انتقاد امیرعبداللهیان از سیاست‌های غرب در موضوع حقوق زنان

رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاست‌های دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.

حسین امیرعبداللهیان در دیدار خانم نجلاء منقوش با تبیین جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاست‌های دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.

وی همچنین با محکوم کردن اقدام اهانت آمیز سوئد و دانمارک درخصوص قرآن کریم، همبستگی و اتحاد کشور‌های اسلامی در جهان را در این باره بسیار مهم دانست.
وزیر امور خارجه لیبی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به تهران، پس از حدود ۱۷ سال از سفر یک مقام عالی رتبه لیبیایی به ایران گفت: این سفر بیانگر اراده دو کشور برای توسعه مناسبات دوجانبه است.
در این دیدار همچنین دوطرف درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه فعال سازی کمیسیون عالی مشترک، تشکیل کمیته مشورت‌های سیاسی، تقویت روابط اقتصادی و تجاری، همکاری‌های علمی و فناوری و برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی توافق کردند.
وزرای امور خارجه ایران و لیبی با ابراز خرسندی از تحولات ماه‌های اخیر در روابط دو کشور به ویژه ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک لیبی در تهران به سطح سفیر، آغاز فعالیت مجدد سفارت ایران در طرابلس و از سرگیری خط کشتیرانی میان دو طرف، بر عزم و اراده مقامات دو کشور برای گسترش روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف به ویژه همکاری‌های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.
دو طرف همچنین اقدام اهانت آمیز به قرآن کریم را مردود دانستند.