۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23659
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
  • ارسال توسط :
انتصاب در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین
انتصاب در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین

انتصاب در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین

این انتصاب به استناد ماده 4 قانون مبارزه با قاچاق کا لا و ارز صورت پذیرفته است .

استاندار قزوین طی حکمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین منصوب کرد.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین طی حکمی محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین منصوب کرد.
در متن حکم استاندار قزوین آمده است:
به استناد ماده ۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۳/۱۰/۹۲ و با استناد به بند ۲ موارد عمومی شیوه نامه فعالیت کارگروه های تخصصی به موجب این حکم ، جنابعالی را به عنوان رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی منصوب می نمایم.
انتظار می رود ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در جهت نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رعایت دقیق قوانین و مقررات، همچنین نظارت پیوسته بر روند اجرای ضوابط و دستورالعمل های مرتبط با این حوزه را سرلوحه کار خود قرار داده و گزارش مستمر اقدامات و فعالیت ها را تهیه و ارائه نمایید.
توفیق جنابعالی را در اجرای مأموریت ها و برنامه های محوله از ایزد متعال خواستارم.