۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 637
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۱۵
  • ارسال توسط :
انتشار شماره دوازدهم شهرنامه با رویکرد رونق تولید
انتشار شماره دوازدهم شهرنامه با رویکرد رونق تولید

انتشار شماره دوازدهم شهرنامه با رویکرد رونق تولید

دوازدهمین شماره مجله شهرنامه با گزارش‌های ویژه‌ای درباره محمدعلی نجفی، آینده عادل فردوسی‌پور، بازار مسکن و اجاره‌بها و نیز رونق تولید منتشر شده است.به گزارش خبرنگار ما، مجله شهرنامه در این شماره مروری بر پرونده قتل میترا استاد، همسر شهردار مستعفی تهران داشته که آن را با تیتر “از بهشت تا وحدت اسلامی” منتشر کرده […]

دوازدهمین شماره مجله شهرنامه با گزارش‌های ویژه‌ای درباره محمدعلی نجفی، آینده عادل فردوسی‌پور، بازار مسکن و اجاره‌بها و نیز رونق تولید منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار ما، مجله شهرنامه در این شماره مروری بر پرونده قتل میترا استاد، همسر شهردار مستعفی تهران داشته که آن را با تیتر “از بهشت تا وحدت اسلامی” منتشر کرده است.
پرونده دیگر شهرنامه به موضوع اجاره‌بها و قیمت مسکن در تهران و نیز مهاجرت معکوس اختصاص دارد که با تیترهای “یک نفر وزیر مسکن را از خواب بیدار کند”، “وینتر ایز اُور آقای رئیس!” و “گرانی مسکن، پایتخت‌نشینان را مهاجر کرده است” منتشر شده و طرحی مفهومی و معنادار از شهاب جعفرنژاد در آن به چشم می‌خورد. شهرنامه در این پرونده به سراغ تعدادی از مشاوران املاک، مستاجران، سازندگان و مدیران حوزه املاک رفته و گزارش‌های میدانی درباره اجاره‌های سرسام‌آور و کمرشکن تهیه کرده است.

در شماره دوازدهم شهرنامه همچنین گزارش‌هایی درباره پس‌لرزه‌های توقف برنامه نود و گمانه‌زنی درباره آینده عادل فردوسی‌پور  با تیتر “پیدا کنید هندوانه‌فروش را” منتشر شده است که در آن مطالبی همچون “فروغی منهای نود”، “جنگ با عادل به خاطر مخالفت با ریخت و پاش”، “جنگ نیابتی و حذف عادل” و “یک پیشنهاد فرمالیته برای عادل” خودنمایی می‌کند.
صفحات دیگر شهرنامه به مطالبی درباره رونق تولید اختصاص یافته که تیتر “غول‌های دنیا در قوطی‌های ایرانی” را همراه خود دارد و طی آن یادداشت‌های چند مقام دولتی، یک نماینده مجلس و نیز مدیران و نمایندگان تعدادی از برندهای خارجی درباره کیفیت صنعت بسته بندی ایرانی و ضرورت حمایت از آنها منتشر شده است.

گفتگو با فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون با تیتر “مهربانی با شهر و شهروندان را یاد بگیریم”، نقد و بررسی فیلم سینمایی متری شیش و نیم و تاکید بر ضرورت تداوم چنین فیلم هایی در سینمای ایران، گفتگو با سهیلا جلودارزاده و محمداسماعیل سعیدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مصاحبه با شهربانو امانی و مرتضی الویری درباره سوژه عجیب و غریب “انسجام در شورای شهر تهران” و گزارش تحلیلی درباره طرح جدید ترافیک، از دیگر موضوعات و عناوینی است که در شماره دوازدهم شهرنامه به چشم می‌خورد.
گفتنی است مجله شهرنامه به مدیرمسئولی مهدی جابری و سردبیری فرنوش آبا و رسول مجیدی با رویکرد و شعار شهروندمحوری منتشر می‌شود.