۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 19744
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
  • ارسال توسط :
انتخابات ۱۴۰۰ به صورت مکانیزه و تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
انتخابات ۱۴۰۰ به صورت مکانیزه و تمام الکترونیکی برگزار می‌شود

انتخابات ۱۴۰۰ به صورت مکانیزه و تمام الکترونیکی برگزار می‌شود

۶۸۲ روستای استان قزوین واجد برگزاری انتخابات شورای روستایی هستند.

منوچهر حبیبی در نشست بخشداران قزوین با اشاره به این که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، مهم‌ترین رخداد کشور در سال ۱۴۰۰ به شمار می‌رود بازتاب داخلی و خارجی دار

به گزارش “وقایع خبری” ؛ رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با تاکید بر اینکه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده از سوی مسؤولان، احزاب و گروه‌های سیاسی فراهم شود، گفت: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی انقلاب و نظام ما را بیمه می‌کند.

حبیبی با بیان اینکه ۶۸۲ روستای استان قزوین واجد برگزاری انتخابات شورای روستایی هستند، مطرح کرد: دهیاران و بخشداران باید شرایطی را فراهم کنند که شرایط مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه ۲۰ اسفندماه سال ۹۹ ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آگاهی مردم از روند ثبت‌نام و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا انجام گیرد.

وی بر آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته تاکید کرد و افزود: همه مجریان و ناظران باید در راستای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمند، شفاف، سالم، وحدت‌آفرین و با تحقق مشارکت حداکثری همه تلاش خود را به کار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی نیروهای انسانی و کارگزاران انتخاباتی، افزود: در حال حاضر مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان در حال انجام است که توسط فرمانداران و بخشداران پیگیری می‌شود

حبیبی با تاکید بر لزوم آماده‌سازی و راه‌اندازی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات مکانیزه و الکترونیکی در سال آینده، اضافه کرد: به دلیل شرایط کرونایی انتخابات ۱۴۰۰ به صورت مکانیزه پیش بینی شده و در شهرها به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی گفت: مجریان، ناظران و عوامل انتخابات باید تلاش کنند تا انتخاباتی سالم، قانونمند و بی‌طرف و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود، بی‌طرفی و قانونمندی مجریان انتخابات حائز اهمیت است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از فرمانداران و بخشداران خواست برای هماهنگی‌های لازم برگزاری نشست‌های متعدد با دست‌اندرکاران اعم از مجریان و ناظران انتخابات را دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: بخشداران و دهیاران طبق قانون با در اختیار گذاشتن امکانات پشتیبانی، مالی و نیروی انسانی باید کمک کنند تا انتخابات پیش رو هرچه بهتر برگزار شود.