۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » قزوین
  • شناسه : 12521
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۱
  • ارسال توسط :
انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان  ۲۳ خرداد برگزار می‌شود
انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان  ۲۳ خرداد برگزار می‌شود

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان ۲۳ خرداد برگزار می‌شود

ستاد اجرایی، هیات نظارت و حراست در کلیه شعب حضور دارند تا انتخابات به صورت سالم و درست برگزار شود

دکتر اصفی از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور در ۲۳ خرداد خبر داد.

به گزارش” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ، پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و خیرین در این موسسه خیریه، مردمی غیردولتی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت استان گفت با توجه به شیوع بیماری کرونا، در همان نخستین گام بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و تمهیدات مورد نیاز اندیشیده شده است.

وی در ادامه عنوان کرد مرحله نخست این انتخابات در شعب جمعیت هلال احمر سراسر استان، روز جمعه ۲۳ خرداد با حضور اعضا و داوطلبان این جمعیت با رعایت و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سالن های ورزشی که بر اساس نیاز انتخاب شده اند ، برگزار خواهد شد.

پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور با مشارکت بیش از۴۵۰۰ نفر از اعضای واجد شرایط این جمعیت و با نامزدی ۸۳ نفر در۲۳ خرداد ماه برگزار می شود تا اعضای هلال احمر استان از میان کاندیداهای حاضر در این انتخابات، افراد مورد نظر خود را جهت حضور در شوراهای اجرایی و بازرسی برگزینند.

ستاد اجرایی، هیات نظارت و حراست در کلیه شعب حضور دارند تا انتخابات به صورت سالم و درست برگزار شود و ثابت کنیم که امین اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر هستیم.

دعوت نامه ها از طریق پیامک برای همه اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ارسال شده است و چنانچه سامانه پیامکی برای بعضی از اعضا با خطا مواجه شده باشد حتماً با آنها تماس گرفته خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: انتخابات ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ خردادماه سال جاری در سراسر شعب جمعیت هلال احمر در استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع شهرستان (حضور دو سوم اعضا) جلسه بعدی پس از نیم ساعت در همان محل با حضور هر تعداد اعضا رأی‌گیری آغاز خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: از همه اعضاء و داوطلبان عزیز این جمعیت تقاضا داریم در پنجمین دوره انتخابات مجامع، هلال احمر را یاری نموده و همچون گذشته برگ زرینی در تاریخ جمعیت هلال احمر استان ایجاد نمایند.

انشالله با برگزاری انتخابات سالم و درست بتوانیم یک مجموعه خوب از هیات های اجرایی در سطح استان و همچنین انتخابات هیات مدیره انتخاب شوند تا به عنوان همکاران و همیاران خوبی در کنار مجموعه جمعیت هلال احمر نقش آفرینی کنند.