۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » امام و رهبری » جامعه » سیاست
  • شناسه : 39645
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
  • ارسال توسط :
انتخابات  قوی و پرشور را یکی از ارکان اداره درست کشور
انتخابات  قوی و پرشور را یکی از ارکان اداره درست کشور

انتخابات قوی و پرشور را یکی از ارکان اداره درست کشور

رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور حل نمی‌کند.

جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های معظم شهدا، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعی از رأی‌اولی‌ها و خانواده‌های معظم شهدا، صبح امروز چهارشنبه ۹ اسفندماه با حضور در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.  

نوجوانان رای‌اولی که با حضور خود در حسینیه امام خمینی (ره) حال و هوای آن را متفاوت کرده بودند، در آغاز این دیدار سرودی را در وصف حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات به صورت دسته‌جمعی مقابل رهبر انقلاب بازخوانی کردند.  

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای سخنرانی خود در این دیدار، انتخابات قوی و پرشور را یکی از ارکان اداره درست کشور عنوان کردند و فرمودند: چنین انتخاباتی یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور و یکی از مهمترین وسایل رفع موانع پیشرفت کشور است.  

رهبر انقلاب در ادامه با بیان اینکه “انتخابات باید پرشور و پرجمعیت باشد”، خاطرنشان کردند: حضور مردم پای صندوق‌های رای نشانه حضور ملت در صحنه‌های مهم اداره کشور است و ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین‌کننده حضور دارد، کشور را نجات داده‌ایم و پیش برده‌ایم.  
بعضی‌ها در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان با انتقاد از کم‌اهمیت شمردن انتخابات فرمودند: من احدی را متهم نمی‌کنم، اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند.  
رای ندادن هیچ فایده‌ای ندارد  

رهبر انقلاب سپس تاکید کردند: کسانی ممکن است به هر دلیلی نتوانند در انتخابات شرکت کنند، با آنها حرفی نداریم. اما کسانی که اظهار بی‌میلی به انتخابات می‌کنند و دیگران را به عدم حضور تشویق می‌کنند، قدری بیشتر فکر کنند. رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد و مشکلی از کشور حل نمی‌کند.