۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 21772
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
  • ارسال توسط :
انتخابات بهترین مولفه مردم سالاری دینی است
انتخابات بهترین مولفه مردم سالاری دینی است

انتخابات بهترین مولفه مردم سالاری دینی است

باید تلاش کنیم زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

وقایع خبری – رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر و روستای استان قزوین با بیان اینکه انتخابات بهترین مولفه مردم سالاری دینی است، گفت: باید تلاش کنیم زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

عباس پور، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر و روستای استان قزوین در دوره آموزش مجازی آشنایی با قوانین و مقررات انتخابات برای هیئت نظارت شهرستان‌های استان گفت: با تحقق مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور پررنگ‌تر شده است.

وی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده اهمیت مردم سالاری دینی است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر و روستای استان قزوین با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نقش ناظر را بر عهده داره و نقشه راه کشور را ترسیم می‌کند، تصریح کرد: نمایندگان قوه مقننه با رأی مردم انتخاب شده اند و مردم با انتخاب نمایندگان مجلس، بر روند برگزاری انتخابات در کشور، نظارت می‌کنند.

عباسپور با تأکید بر اینکه انتخابات، بهترین مولفه مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان می‌دهد که حکومت در بین مردم جایگاه ویژه دارد و مردم پایبند به نظام جمهوری اسلامی هستند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر و روستای استان قزوین با اشاره به اینکه مردم با حضورشان در انتخابات نشان می‌دهند که پشتوانه نظام هستند، گفت: دشمن زمانی به کشور حمله می‌کند که مردم پشتوانه رهبری و حکومتشان نباشند.

وی افزود: باید تلاش کنیم زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.

عباسپور تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند حفظ و حراست از رأی مردم حق الناس است پس باید ما مراقب رأی مردم باشیم.

وی افزود: باید عوامل اجرایی انتخابات با هم هماهنگ و همراه باشند تا انتخابات به درستی انجام شود.

دکتر فاطمه محمد بیگی، عضو هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شهر‌ها و روستا‌ها نیز گفت: باید در این انتخابات بتوانیم جوانان را وارد عرصه مدیریت شهر‌ها و روستا‌ها کنیم.

وی با بیان اینکه افشای هر اطلاعاتی پی گرد قانونی دارد، افزود: در تعین صلاحیت داوطلبان باید محرمانه بودن کاملاً رعایت شود و با توجه به رسانه‌های موجود باید اسرار افراد حفظ شود.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: برخی از کاندیدا‌ها تبلیغات زودهنگام انتخابات را شروع کرده اند که هیئت نظارت باید این تخلفات را ثبت کند.

عضو هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شهر‌ها و روستا‌ها تصریح کرد: بهار انتخابات ما مشارکت و وحدت و همدلی مردم است چرا که مردم به ما اعتماد کرده اند و وظیفه ما حفظ و حراست از این اعتماد است.