۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 394
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی استانداری قزوین
انتخابات باعث انسجام سربلندی و عزت نظام می شود
انتخابات باعث انسجام سربلندی و عزت نظام می شود
معاون استاندار قزوین :

انتخابات باعث انسجام سربلندی و عزت نظام می شود

نچه در انتخابات محور اصل و اساس است رعایت قانون توسط همگان است .

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در شورای اداری شهرستان تاکستان گفت :امروزه در عرصه بین المللی دوست و دشمن به عظمت و اقتدار ایران اسلامی اعتراف می‌کنند و کشور عزیزمان در اوج اقتدار و عزت و درخشیدن است.
وی در ادامه افزود:ایران اسلامى بازیگر اصلی معادلات جهانی و منطقه‌ای به شمار می رود و دنیا به این واقعیت پی برده است که نبض انرژی و امنیت در دستان پرتوان ایران اسلامی است .
حبیبى تصریح کرد: روزی فرا خواهد رسید تا سرکردگان استکبار جهانی نیز به این اقتدار و حقانیت اعتراف کنند.

جلسه شورای اداری تاکستان

وی اضافه کرد: امروزه جهانیان شاهد هستند که پیشرفته ترین پهپاد جاسوسی آمریکا که در چند روز قبل توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت، بیانگر این بود که اگر چشم طمع به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند ضربه شست آن را خواهند چشید.
معاون سیاسی استاندار بیان داشت: یکی از رویدادهای مهم سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه ۹۸ است و در این راستا هرچه میزان مشارکت توسط مردم عزیزمان بیشترباشد انتخابات نمود بیشتری در سطح بین المللی پیدا خواهد کرد.
حبیبی گفت: انتخابات باعث انسجام سربلندی و عزت نظام می شود..آنچه در انتخابات محور اصل و اساس است رعایت قانون توسط همگان است  منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تاکستان افزود: انتخابات پیش رو را در شاخص های مختلف می توان دسته بندی کرد ، لذا قانون گرایی یا قانون مداری که باید توسط مجریان، ناظران ، داوطلبان ، مردم و ستاد های انتخاباتی و انتظامی اجرایی شود .
وی تاکید کرد:آنچه در انتخابات محور اصل و اساس است رعایت قانون توسط همگان است و این خود منجر می شود رقابت سالم شکل بگیرد و مجریان انتخابات باید این فضای مناسب را فراهم کنند.
حبیبی تصریح کرد:شاخص بعدی مشارکت حداکثری توسط مردم می باشد و این در حالی است که رویکرد دشمن در این است که اصولاً انتخاباتی در ایران عزیز برگزار نشود وهم اکنون مانند یک مار زخمی است که در صدد است نیش خود را بزند.
معاون سیاسی استانداری قزوین گفت:  مردم عزیز کشورمان همچون همیشه در صحنه های انتخابات با حضور خود امید آنها را تبدیل به یاس خواهند کرد.
 وی افزود:شاخص بعدی حاکمیت اخلاق در این رقابت است، یکی از آرمان‌های انقلاب داشتن جامعه اخلاق مدار است و مهم این است در فضای سالم انتخاباتی بتوانیم رقابت سالمی نیز ایجاد کرد.
حبیبی تاکید کرد:انتخابات باید عرصه بروز اخلاق حسنه و اسلامی باشد و اگر افرادی بخواهند با تخریب خدمات دولت، تخریب شخصیت رقبا فضا را آلوده کنند قطعاً ناامیدی را در جامعه تزریق خواهند کرد.
 منوچهر حبیبی در ادامه افزود: رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و تداوم پیروزی نیز در همین وحدت کلمه استاین در حالى است که اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد و در عین وجود آن باید به دنبال هدف مشترک یعنی انسجام و اعتلای میهن سربلند مان باشیم. 
وى اضافه کرد: پس از تلاطم بازار در چند ماه گذشته شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها و آرامش بازار هستیم و التهابات چند ماه گذشته فروکش کرده دولت در خرید تضمینی محصولات کشاورزی پافشاری کرده و در این راستا در زمینه خرید تضمینی گندم نیز قطعاً امسال رکورد را خواهیم زد.
حبیبی خاطر نشان کرد: ایجاد صندوق کشمش در شهرستان تاکستان باعث آرامش و امنیت خاطر تولیدکنندگان گشته است.
حبیبی در ادامه گفت: یکی از شاخص‌های سنجش فرمانداران و بخشداران توجه به شعار سال جاری، تحقق رونق تولید است و معیشت مردم، اقتصاد و اشتغال یکی از سیاست‌های اصلی دولت در سال جاری به شمار می رود.
 حبیبی افزود: در انتصابات بخشداران سه مقوله جوانگرایی، تعهد و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر بوده است.
وی خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب تأکید دارد که باید به جوانان میدان داده شود و سیاست  وزارت کشور استفاده از ظرفیت درونی آن و ارتقاء نیروهای این وزارتخانه است.
حبیبی معاون سیاسی استاندار در پایان با اشاره به این که از بین این بخشداران جوان ۲ تن از فرزندان عزیز شهدا محسوب میشوند، تاکید کرد :بخشداران و فرمانداران باید مجری سیاست‌های دولت باشند و باید این مدیران جوان در مسیر پیشرفت آبادانی و ایجاد فضای با نشاط سیاسی قدم‌های مثبت بردارند.

 در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان، بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، رضا طاهری فرماندار شهرستان تاکستان و تعدادی از مدیران کل ستادی استانداری قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند.