۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » جامعه
  • شناسه : 3738
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
  • ارسال توسط :
امیدواریم استاندار جدید حامی محرومان باشد
امیدواریم استاندار جدید حامی محرومان باشد

امیدواریم استاندار جدید حامی محرومان باشد

در استان ما خان زدگی بوده و بقایای آن مردم را آزار می‌دهد

آیت الله عبدالکریم عابدینی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم تودیع زاهدی و معارفه استاندار جدید قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت : باید همه چیز ما وابسته به سالار شهیدان باشد چون کشتی نجات امام حسین (ع) است.

وی تصریح کرد : مراسم تکریم یک حرکت ارزشمند شده و از مدیران شایسته تجلیل و تکریم می‌شود. هر مسئولی باید دستورات دینی را جدی بگیرد و از حسین یاد بگیرد چه کند و در چه مسیری حرکت کند.

امام جمعه قزوین یادآور شد: حسین نهی از بدی‌ها می‌کرد و مدیر هم رسالت دارد نهی از منکر کند و در خدمت خوبی‌ها و الگویش سالار شهیدان باشد.اگر کسی لیاقت نداشت و مسئولیت گرفت و افراد لایق کنار رفتند باید منتظر آسیب باشیم و این برخلاف مرام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اگر مصلحت نظام و منافع مردم را در انتخاب مدیر در نظر نگیریم حریت انسان را نادیده گرفته ایم. رسالت دینی و انسانی مدیران این است که اقامه کننده نماز و احکام دین باشند و از فرهنگ دینی حمایت کنند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: حمایت از کارگران، حقوق، بیکاری و تأمین امنیت شغلی آنها با توجه به صنعتی بودن استان، حمایت از کشاورزان، حمایت از روستاها و صنایع دستی، استفاده از جوانان توانمند استان، حمایت از مظلومان و محرومان در مقابل زیاده خواهان از جمله انتظارات از استاندار جدید است.

امام جمعه قزوین گفت: در استان ما خان زدگی بوده و بقایای آن مردم را آزار می‌دهد و امیدواریم استاندار جدید حامی محرومان باشد.