۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 10755
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
  • ارسال توسط :
امنیت و سلامت دو  پایه اساسی در جامعه هستند
امنیت و سلامت دو  پایه اساسی در جامعه هستند
حجت الاسلام نورالله قدرتی تصریح کرد:

امنیت و سلامت دو پایه اساسی در جامعه هستند

سلامت مردم و همکاران قضائی در این شرایط یک اصل مهم است

دومین نشست مدیران قضائی استان صبح یکشنبه با حضور رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی تصریح کرد: امنیت و سلامت دو پایه اساسی در جامعه هستند که باید به آنها توجه ویژه داشت و با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی و سازماندهی منابع موجود پیرامون شیوه دادرسی مهمترین دغدغه مدیریت قضائی ست.

وی در رابطه با اوقات رسیدگی به پرونده‌ها گفت: مقرر شده کماکان وقت دهی به پرونده‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به گونه‌ای باشد که اوقات رسیدگی در هر روز از سه پرونده تجاوز نکند تا به این ترتیب بین ارباب رجوع تلاقی نباشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در رابطه با نحوه رسیدگی به پرونده‌ها در ایام شیوع کرونا گفت: باید تلاش کنیم تا با استفاده از زیر ساخت‌های موجود رسیدگی به پرونده‌ها بدون حضور طرفین و از طریق ارسال لایحه از سوی آنها صورت گیرد.

وی بیان کرد: طرفین دعوی می‌توانند لایحه خود را از طریق سامانه الکترونیکی موجود و دفاتر خدمات الکترونیک و در صورت ضرورت مستقیماً به دادگستری‌ها ارائه دهند تا به این ترتیب ضمیمه پرونده آنها شود.

حجت الاسلام قدرتی افزود: متناسب تراکم کار در حوزه‌های قضائی یک تا دو خط تلفن ثابت برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات پیش بینی شده که در اختیار ارباب رجوع قرار می‌گیرد.

وی یادآورشد: سلامت مردم و همکاران قضائی در این شرایط یک اصل مهم است لذا تا پایان فروردین حداکثر یک سوم همکاران در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و هر حوزه قضائی لازم است فهرست اسامی همکاران حاضر در محل کار را تهیه کرده و به معاونت منابع انسانی اعلام کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امیدواریم مردم به سطحی از آگاهی برسند که خودشان تا پایان اردیبهشت ماه و حداکثر نیمه خرداد ماه به غیر از موارد ضروری از مراجعه حضوری به شعب دادگستری خودداری کنند.