۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » تهران
  • شناسه : 29546
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
  • ارسال توسط :
امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ما است
امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ما است

امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ما است

هیچ نقطه امنی برای مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان نخواهیم گذاشت.

وقایع خبری / «سردار حسین رحیمی» در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه با توان و تلاشی مضاعف در تعطیلات نوروزی امنیت و آرامش شهروندان را تامین خواهیم کرد، بیان کرد: هیچ نقطه امنی برای مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان در پایتخت نباید وجود داشته باشد.

او با تأکید بر لزوم جمع آوری معتادان متجاهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به خالی بودن بسیاری از منازل، همچنان که بار‌ها عنوان شده است همه اثاث کشی‌ها در این ایام می‌بایست با هماهنگی کلانتری محل انجام شود و افرادی که قصد اثاث کشی دارند باید فرم مربوطه را از کلانتری تحویل بگیرند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد با رانندگان پرخطر، بیان کرد: به طور جد با رانندگانی که تست الکل آن‌ها مثبت شود برخورد خواهد شد، چرا که اینگونه افراد با ندانم کاری، سلامت خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان گرامی خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد، گفت: در تعطیلات نوروزی با تلاشی مضاعف و با گشت‌های محسوس و نامحسوس تلاش خواهیم کرد که امنیت و آرامش شهروندان را تامین کنیم.

او افزود: در طول ایام نوروز بیش از ۱۱۰ ایستگاه ایست و بازرسی در جای جای شهر داریم و بیش از چند هزار گشت خودرویی، موتوری و پیاده به طور ۲۴ ساعته فعال خواهند بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه شهر را برای مجرمان ناامن خواهیم کرد، گفت: در این ایام تمرکز ما در پلیس پایتخت بر کشف جرم و دستگیری مجرمان است و همه تلاش خود را بکار خواهیم بست.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ما حافظ امنیت و آرامش مردم هستیم، تصريح کرد: به طور حتم دعای خیر مردم بدرقه راه خدمتگزارانشان در انتظامی کل کشور خواهد بود.

او افزود: ایجاد امنیت و آرامش شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و هرچه امکانات داریم، برای این مهم پای کار آورده ایم.

سردار رحیمی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی بیان کرد: حتما باید تکریم شهروندی در دستور کار همه ماموران باشد و حتی با مجرمان نیز باید برابر قانون برخورد شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در سال جدید که با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است همه توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا شاهد تحقق بیش از پیش این موضوع باشیم.

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: بدون شک امنیت و آرامش، بستر و زمینه ساز همه پیشرفت‌ها و تعالی مادی و معنوی است، از این رو خدمتگزاران شما در پلیس پایتخت با اقتدار با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان وارد نمایند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در سال جدید هم با اقتدار طرح‌های امنیت آفرین پلیس پایتخت در راستای ارتقا امنیت و آرامش پایتخت که در حقیقت ام القرای جهان اسلام است، ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در راستای تحقق مساله تولید همه باید سهم خود را ایفا نمایند و این مساله عزمی ملی را می‌طلبد، افزود: برخورد و مقابله جدی با قاچاقچیان و محتکران و اخلالگران در حوزه اقتصادی را در سال جاری به طور جد در دستور کار خود داریم.