۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » جامعه » قزوین » نیروی انتظامی
  • شناسه : 12897
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
  • ارسال توسط :
امنیت و آرامش زیربنای حیات و تلاش و پیشرفت جامعه است
امنیت و آرامش زیربنای حیات و تلاش و پیشرفت جامعه است

امنیت و آرامش زیربنای حیات و تلاش و پیشرفت جامعه است

رویکرد نیروی انتظامی مقابله جدی با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی است.

وقایع خبری – معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: رویکرد نیروی انتظامی مقابله جدی با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی است.

منوچهر حبیبی در جلسه کمیته امنیت عمومی استان قزوین که روز سه شنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: رویکرد نیروی مقتدر انتظامی مقابله با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی در استان است.

حبیبی تصریح کرد: امنیت و آرامش زیربنای حیات و تلاش و پیشرفت جامعه است و انتظار مردم از متولیان امر برقراری امنیت و آرامش است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: دستگاه‌های مختلفی در تأمین امنیت عمومی تلاش می‌کنند و این وظیفه‌ای فرابخشی است که مهمترین بخش ایجادکننده امنیت در جامعه خود شهروندان محترم محسوب می‌شوند و هر جا مشارکت و همراهی مردم با متولیان این امر بیشتر شود، امنیت واقعی محقق خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین یادآور شد: مردم از دستگاه‌های امنیتی انتظار واکنش سریع دارند تا با اخلالگران نظم عمومی برخورد جدّی صورت گیرد و امروز اقتدار
در مقابل برهم زنندگان نظم از همه چیز مهمتر است و رویکرد نیروی مقتدر انتظامی استان، مقابله با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم عمومی در استان است.

حبیبی گفت: در فصل تابستان گشت‌های نیروی انتظامی در مواقع مختلف هر روز بیشتر می‌شود و از خانواده‌ها درخواست می‌شود مراقبت‌های بیشتری داشته باشند تا عرصه بر اخلالگران و اراذل و اوباش تنگ‌تر شود.