۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » نیروهای مسلح
  • شناسه : 19966
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
  • ارسال توسط :
دشمن می‌خواهد ما سلاح و توان دفاعی  نداشته باشیم
دشمن می‌خواهد ما سلاح و توان دفاعی  نداشته باشیم

دشمن می‌خواهد ما سلاح و توان دفاعی نداشته باشیم

امنیت مانند اکسیژن است و آنرا با همه وجود برای میهن اسلامی خود تأمین می‌کنیم.

تولید ۸۰۰ محصول دفاعی در کشور

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: امروز به استقلال دفاعی و بازدارندگی نظامی دست یافته ایم که پایه دستیابی به استقلال اقتصادی است.

به گزارش “وقایع خبری” وی افزود : دکترین دفاعی جمهوری اسلامی بازدارندگی دفاعی فعال است و هرجا تهدیدی علیه کشور شکل بگیرد نیرو‌های مسلح آن را در نطفه خفه خواهند کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد : امنیت منطقه نه توسط آن‌هایی که از آن سوی دنیا آمده اند بلکه باید توسط کشور‌های منطقه تأمین شود.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: به ما می‌گویند چرا تسلیحات می‌سازید، به آن‌ها می‌گوییم سرنوشت کسانی که توان دفاعی نداشتند چه شد و با آن‌ها چه کردید؟

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: دشمن می‌خواهد ما سلاح و توان دفاعی نداشته باشیم تا هر وقت خواست جمهوری اسلامی را تهدید و تهدیداتش را عملی کند که این اتفاق رقم نخواهد خورد و ما همواره در پی تقویت بنیه دفاعی کشور خواهیم بود و این موضوع به کسی ارتباط ندارد.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد : امنیت مانند اکسیژن است و آنرا با همه وجود برای میهن اسلامی خود تأمین می‌کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت : انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در دنیا متفاوت بود و شعار بنیادین نه شرقی نه غربی گواهی بر این موضوع بود که البته هزینه‌هایی را نیز برای ما در پی داشت که از جمله انها تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان بود.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه مردم در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی شعار‌های پرمغزی از جمله “استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” سرمی دادند، تصریح کرد : مردم پیش از انقلاب اسلامی از اینکه استقلال نداشتند ناراحت بودند و رژیم وابسته عزت و استقلال آن‌ها را از میان برده بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه شورای اداری استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: صدای اسراییل در تهدید ایران بلند است، اما در عمل جرات و توان انجام هیچ کاری را ندارد.

وی افزود: اسراییل مانند حیوانی است که دهان بزرگ و گشادی دارد، داد می‌زند و تهدید می‌کند، اما جثه و توان ناچیزی داشته و قدرت عملی کردن تهدیدات خود علیت ایران را ندارد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در اوج خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: در مدتی کوتاه ۱۰ رزمایش بزرگ زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی در کشور برگزار شد که نشان از آمادگی بالای نیرو‌های مسلح کشور داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: اقتدار دفاعی ایران تا حدی است که دشمن امروز جرات تقابل نظامی با ایران را نداشته و علیه ما فقط لفاظی می‌کنند و قادر به هیچ گونه اقدام عملی نیستند.

سرتیپ حاتمی همچنین تصریح کرد: با همه تلاش‌های آمریکا در شورای امنیت باز هم شاهد رفتن آبروی آن‌ها در جریان تلاش برای اعمال محدودیت مجدد برای خرید و فروش تسلیحات توسط ایران بودیم و امروز هیچ گونه محدودیتی در این خصوص نداشته و مراودات زیادی با کشور‌های مختلف دنیا داریم.