۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 38917
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
  • ارسال توسط :
امسال ۷۰۸ سری  جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان  اهدا شد
امسال ۷۰۸ سری  جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان  اهدا شد

امسال ۷۰۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان اهدا شد

در حال حاضر ۵۴ هزار و ۷۰۹ مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال ۷۰۸ سری جهیزیه به ارزش ۱۳۸ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند استان اهدا شد.

 محمد صیادی افزود: امسال کمک‌های خیران برای تامین جهیزیه مددجویان و نیازمندان، نسبت به سال قبل هفت درصد افزایش داشته است. بر این اساس امسال ۷۰۸ سری جهیزیه به ارزش ۱۳۸ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند استان اهدا شد.

  وی افزود: امسال برای تامین لوازم ضروری مددجویان ۶۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به هزار و ۳۷۴ مددجوی تحت پوشش مساعدت شده است.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اضافه کرد: در حال حاضر ۵۴ هزار و ۷۰۹ مددجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که با خانواده‌های آن‌ها این تعداد به ۲۹ هزار و ۸۲۳ خانوار می‌رسد.  

این مسئول یادآور شد: همچنین ۱۴ هزار و ۹۰۵ خانوار شهری و ۱۴ هزار و ۹۱۸ خانوار نیز روستایی هستند و ۱۶ هزار و ۹۹۲ مددجو را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

  صیادی اذعان کرد: ۱۱ هزار و ۲۲۲ خانوار نیز به دلیل فوت سرپرست خود تحت حمایت این نهاد قرار دارند و هفت هزار و ۶۵۰ خانوار نیز به دلیل از کار افتادگی و مابقی مددجویان هم به دلایل مختلف نیازمند خدمات این نهاد هستند.