۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 39821
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
  • ارسال توسط :
امسال ۴۸ نمایشگاه در قزوین برگزار شد
امسال ۴۸ نمایشگاه در قزوین برگزار شد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین؛

امسال ۴۸ نمایشگاه در قزوین برگزار شد

تمام تلاش ما این است در برگزاری نمایشگاه‌ها از مجریان بومی استفاده کنیم.

ازآن جایی که در نمایشگاه های ما شرکتی صنعتی و تولیدی حضور پیدا می نمایند ؛این مکان و این زمان فرصت مناسبی را در اختیار رسانه ها قرار می دهد تا از این ظرفیت و با انعقاد قرار داد خدمات و فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه را منعکس کنند همان گونه که بارها اعلام کرده ایم داوطلب هستیم تا غرفه رسانه را فعال کنیم .

مهندس احمد خورگامی در آستانه سال جدید با خبرنگاران رسانه های استان قزوین در محل شرکت نمایشگاه ها نشست خبری برگزار کرد و علاوه بر ارایه آمار و عملکرد مجموعه خود به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

وی به خبرنگاران گفت :در سالجاری ۴۸ عنوان نمایشگاه را برگزار کردیم که از این تعداد ؛ تعداد ۲۴ عنوان با رویکرد بازرگانی و فروش بوده و  ۲۴ عنوان هم؛ نمایشگاه تخصصی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: تلاش کردیم تعداد نمایشگاه های تخصصی ما بیش تر شود اما به دلیل برخی مشکلات ؛بعضی از عنوان ها برگزار نشد که به طور نمونه می توان به نمایشگاه قزوین جابز اشاره کرد . این نمایشگاه به دلیل بروز سرمای شدید و کمبود انرژی گاز جهت سیستم گرمایشی برگزار نگردید.

خورگامی به خبرنگاران گفت: سال آینده ۳۹ عنوان نمایشگاه پیش بینی شده که ۲۲ عنوان تخصصی و ۱۷ عنوان عمومی و بازرگانی است و از جمله نمایشگاه هایی که برگزار خواهد شد دو نمایشگاه صنعت شیشه و کانی های غیر فلزی و نمایشگاه نساجی است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری به عنوان مهم ترین رویداد نمایشگاه‌های بین‌المللی در سال جاری بیان کرد: در این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی میزبان چند هیئت تجاری خارجی بودیم و همچنین در نمایشگاه فرصت‌های صادراتی که تمرکزش بر روی اقلیم کردستان عراق بود، در استان میزبان ۱۲ تاجر عراقی بودیم.  

خورگامی خاطرنشان کرد: در طی این نمایشگاه در توافق چند جانبه ما با اتاق بازرگانی استان قزوین و شرکت شهرک‌های صنعتی از چند شرکت بازدید شد و موانع صادراتی برخی را برطرف و به چند شرکت کمک کردیم در اربیل عراق دفتر تاسیس کنند.

خورگامی در ادامه به خبرنگاران رسانه های استان قزوین گفت: تمام تلاش ما این است در برگزاری نمایشگاه‌ها از مجریان بومی استفاده کنیم، هرچند برای برگزاری برخی نمایشگاه‌ها برای بهبود کیفیت نیاز داریم که از مجریان بزرگ کشوری نیز در برگزار نمایشگاه استفاده کنیم، در سال آینده دو نمایشگاه گل و گیاه و صنعت ساختمان با مجریان قوی برپا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با بیان این که سایت جدید نمایشگاهی در قزوین احداث می شود ؛ تصریح کرد: سایت نمایشگاهی قزوین کوچک ترین سایت نمایشگاهی کشور است و بر این اساس تلاش می کنیم با توجه به مذاکرات انجام شده کار ساخت سایت جدید را از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز کنیم.

خورگامی با تاکید بر این که ما تلاش خواهیم کرد تا سایت فعلی به هتل و مرکز تجاری تفریحی تغییر یابد تصریح کرد: در سایت جدید مهد کودک، رستوران، پارکینگ، بازیگاه، سالن آمفی تئاتر و چهار سالن سرپوشیده هم طراحی شده تا خانواده ها با آرامش بیشتری از نمایشگاه استفاده کنند.