۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 38930
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
  • ارسال توسط :
امروز بر مبنای مکتب سلیمانی به یک قدرت مطلق تبدیل شده ایم
امروز بر مبنای مکتب سلیمانی به یک قدرت مطلق تبدیل شده ایم

امروز بر مبنای مکتب سلیمانی به یک قدرت مطلق تبدیل شده ایم

به نظر می رسد در تبیین رسانه ای ضعیف هستیم و باید با جدیت وارد میدان شد.

یادواره شهدای خبرنگار غزه و گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت امروز و با حضور سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت، جمعی از مدیران استان مدیران رسانه ها و خبرنگاران در سالن کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد.

ابطحی در این مراسم با گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه و شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: با مروز تاریخ گذشته می توان دریافت که زمانی جزو طیول و املاک جهان استکباری بودیم و نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتیم اما با اقتداری که امروز داریم در جهان جدید درحال شکل گیری از جایگاهی برخوردار شده ایم که می توانیم سهم جبهه عدالت طلبی را محقق کنیم.

این کارشناس خاورمیانه تصریح کرد: اگر امام راحل نبود بسیاری از مردم لبنان یا باید در رستوران ها گارسون مردم شیلی می شدند یا در کشورهای دیگر هندوانه  می فروختند زیرا بار دیگر در کمپ دیوید، صلح کارتر و یاسر عرفات را دامن زدند اما ایران بعد از انقلاب بواسطه امام کلمه استرجاع را بکار برد که دیگران را نگران کرد و مسیر عوض شد. 

وی گفت: امام بعد از ملاقات با یاسر عرفات و راه اندازی سفارت فلسطین در کشور موجب احیای فلسطین شدند اما رژیم صهیونیستی برای جبراین این شکست صدام را به جان ما انداخت و جنگ را عربی و عجمی کرد و سپس آن را جنگ اسلام و کفر نامید و قبله نما را منحرف کرد.

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین بیان کرد: باید پذیرفت که متاسفانه اسرائیل در صحنه تولید محتوا و متون توانست بهتر عمل کند اما از سوی ایران جنگ «الی بیت المقدس» مطرح شد و در ۱۸۲۰ کیلومتر مرزها تا لبنان این تابلو را نصب کردیم و اسراییل مجبور شد به لبنان حمله کند.

وی اظهارداشت: امروز بر مبنای مکتب سلیمانی به یک قدرت مطلق تبدیل شده ایم و به مردم می گوییم نگران حوادث نباشند زیرا دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و این حوادث کرمان از روی استیصال و انزوای دشمنان است.

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: به نظر می رسد در تبیین رسانه ای ضعیف هستیم و باید با جدیت وارد میدان شده وگوشی ها را به سلاح تبدیل کرده و گفتمان جهانی برای خود ایجاد کنیم تا شاهد بستر سازی برای ظهور حضرت باشیم.