۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » پاسخ مسئولین » جامعه » ریاست جمهوری
  • شناسه : 8543
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
  • ارسال توسط :
امروز افتخار دیگری در  تاریخ شکوهمند کشور و انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسد
امروز افتخار دیگری در  تاریخ شکوهمند کشور و انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسد

امروز افتخار دیگری در تاریخ شکوهمند کشور و انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسد

امیدواریم در سال ۱۴۰۰ همه انتخابات الکترونیکی شود

رئیس جمهور پس از بازید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: امروز افتخار دیگری در تاریخ شکوهمند کشور و انقلاب اسلامی به ثبت می‌رسد.
آقای روحانی افزود: ما در جدول همه صندوق‌های سراسر کشور که الان آن‌ها را دیدیم، ارتباط مستقیمی بین ستاد انتخابات وزارت کشور با همه حوزه‌ها به صورت برخط وجود دارد.

وی تصریح کرد: در بخشی این ارتباط صد در صد و در بخشی دیگر این ارتباط ۹۹ درصد و در کل ۹۸ درصد صندوق‌های سراسر کشور برخط به ستاد انتخابات کشور متصل هستند.
رئیس جمهور گفت: این یک نقطه مثبتی است که در لحظه مشخص می‌شود که چند نفر رای دادند، چند نفر در حال رای دادن هستند و حوزه‌های تهران تاکنون چقدر رای داده شده و شهرستانها، اطراف تهران و همه استان‌ها نیز چقدر اخذ رای شده است.

آقای روحانی این اقدام را یک کار بسیار خوب و ارزشمند در انتخابات کشور خواند و افزود: تشخیص هویت به خوبی و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و امیدواریم وزیر کشور تلاش خود را دو چندان کند، تا در سال ۱۴۰۰ همه انتخابات الکترونیکی شود و مردم یک رای گیری دیجیتال کامل را شاهد باشند.
رئیس جمهور با اشاره به انتخابات سال ۵۸ که اولین انتخابات مجلس شورای ملی بود و بعد‌ها بر اساس قانون اساسی نام مجلس شورای اسلامی گرفت، گفت: البته این انتخابات در آن سال برای مجلس اول بود و پنجمین انتخابات در کشور بعد از همه پرسی، رای به خبرگان قانون اساسی، رای به خود قانون اساسی و انتخابات ریاست جمهوری بود.

آقای روحانی افزود: امروز ۴۰ سال از آن زمان می‌گذرد و ما به جای مجلس اول آماده هستیم تا برای مجلس یازدهم رای بدهیم و باوجود همه سختی‌ها و مشکلات، شرایط جنگ و تمام چیز‌هایی که در این ۴۰ سال داشتیم، تمام انتخاب‌ها به خوبی سر موقع خود انجام شده است.