۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » نظام سلامت » ورزش ایران » ورزش زنان
  • شناسه : 4973
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۲۵
  • ارسال توسط :
المپیاد ورزشی کارمندان دولت در قزوین آغاز شد
المپیاد ورزشی کارمندان دولت در قزوین آغاز شد

المپیاد ورزشی کارمندان دولت در قزوین آغاز شد

استاندار قزوین : یکی از راههای تضمین سلامت جامعه توجه به ورزش های همگانی است

چهارمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کارمندان دستگاههای اجرایی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین ،شفیعی فرماندار قزوین و جمعی از مسئولان و مدیران استاتی و شهرستانی در سالن شهید بابایی قزوین آغاز شد.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین این مسابقات در اجرای طرح ملی فراغت با ورزش ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی و ایجاد نشاط در کارکنان همه ساله برگزار می شود.
 
این رقابتها در ۱۱  رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان به مدت یک ماه در سالن ورزشی شهید بابایی، سالن عفاف، الغدیر، هتل ورزش، بعثت، شهید رجایی، خانه بدمینتون و سالن تیراندازی و خانه پینگ پنگ برگزار می شود.

هدایت الله جمالی پور در آیین افتتاح چهارمین دوره المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان که در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار شد گفت : بدون شک در جامعه ای که مشغله های اداری و درگیریهای روزمره همه ما را از فضای طبیعت و ورزش دور کرده توجه به فعالیت بدنی می تواند در تامین سلامت افراد موثر باشد.

وی بیان کرد: اگر جامعه به سمت ورزش گرایش بیشتری پیدا کند و خانواده ها و کارمندان روزانه چند ساعت و یا چند دقیقه ورزش کنند در مسیر سلامت حرکت خواهند کرد و بسیاری از افسردگی و اضطراب ها کاهش خواهد یافت.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از راههای تضمین سلامت جامعه توجه به ورزش های همگانی است که در این راستا در سال های گذشته کارهای خوبی در کشور و از جمله استان قزوین هم صورت گرفته و پیاده روی های صدها هزار نفری شکل گرفته که بیانگر گرایش مردم به ورزش است. 

جمالی پور بیان کرد: اگر کارمندان دولت به ورزش همگانی، توجه داشته باشند و در این فعالیتها بیشتر شرکت کنند با روحیه و نشاط بیشتری در سرکار حاضر شده و برخورد بهتری با ارباب رجوع خواهند داشت.

وی گفت: باید در حوزه دولت ما نیز از ورزش کارمندی حمایت و شرایطی را فراهم کنیم تا کارمندان حداقل سه روز در هفته و هر نوبت یک ساعت ورزش کنند تا با نشاط بیشتری در محل کار حاضر شوند.