۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » پاسخ مسئولین » جامعه » صنعت، معدن و تجارت » قزوین » کشاورزی
  • شناسه : 13048
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
  • ارسال توسط :
البرز از نظر صنعت،  کشاورزی و جمعیت ممتاز است
البرز از نظر صنعت،  کشاورزی و جمعیت ممتاز است

البرز از نظر صنعت، کشاورزی و جمعیت ممتاز است

برای توسعه این شهرستان البرز باید کارهای مضاعفی صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خدمت بی منت به مردم و اثبات کارآمدی نظام رسالت مهم مسئولان و نمایندگان است تا اندک رفاه مردم در این شرایط قطع نشود.

لطف الله سیاهکلی مرادی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : البرز از نظر صنعت، کشاورزی و جمعیت ممتاز است و برای توسعه این شهرستان البرز باید کارهای مضاعفی صورت گیرد.

وی بیان کرد: زمین‌های اوقافی از مهمترین چالش‌های این شهرستان است و با حضور مدیری جوان و فهیم در اداره اوقاف قزوین این امیدواری را ایجاد کرده بتوانیم بخشی از مشکلات را با همکاری متقابل حل کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با سیاست‌های غلط خودمان باعث شدیم بورس زمین راه بیفتد و تولید زمین بماند و اگر به مسائل عمیق‌تر نگاه کنیم بسیاری از گره‌ها باز خواهد شد.

سیاهکلی حضور در کمیسیون صنایع را فرصتی برای تسریع در حل مشکلات صنایع استان دانست و اظهار داشت: امیدوارم از ظرفیت‌های کمیسیون صنایع برای احیای واحدهای نیمه فعال و تعطیل شده و گره گشایی از بخش صنعت بخوبی استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد.

وی در ادامه گفت: شب گذشته نشست نمایندگان استانی سه قوه شامل استاندار، دادستان و رئیس کل دادگستری و نمایندگان مجلس با بررسی موانع و چالش‌های تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی گرفته شد.

سیاهکلی اضافه کرد: وقتی یک سوم پرونده‌های دادگستری مربوط به منابع طبیعی و اراضی اشخاص است به نظر می‌رسد باید در این بخش رویکردمان را تغییر دهیم و به دنبال تغییر سیاست‌ها و روش‌های مدیریتی شویم.

وی گفت: امروز مدیران منابع طبیعی بر حفظ منابع و زمین‌ها تاکید جدی دارند و در مقابل واگذاری سخت گیری می‌کنند در حالی که زمین وقتی ارزش دارد که احیا شود و از موات بودن خارج شود و ما باید با اصلاح قوانین و مقررات به سمت احیا منابع طبیعی و ورود آن به چرخه تولید باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار داشت: گاهی مسائل را بد متوجه می‌شویم این که در بافت تاریخی محدودیت ایجاد می‌کنیم و ساکنان و مالکان را دچار زحمت می‌کنیم ایراد دارد در حالی که باید میراث فرهنگی خودش هزینه کند تا رضایت مردم جلب شود.

سیاهکلی گفت: قرار نیست با مقررات سخت و دست و پاگیر اندک رفاه مردم را هم بگیریم و نارضایتی را بیشتر کنیم اما به نظر می‌رسد در برخی مواقع تحریم خودمان بیشتر از تحریم آمریکا ما را اذیت می‌کند که این نگاه باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم و اثبات کارآمدی نظام اسلامی مهمترین رسالت ما نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است و هر مانعی در مسیر تحقق این مهم باید از راه برداشته شود.

سیاهکلی گفت: جمهوری اسلامی نظام خوبی است اما با مدیریت غلط موجب شده ایم بین مردم و نظام فاصله افتاده و نارضایتی ایجاد کنیم که این روش را باید تغییر دهیم.