۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خراسان رضوی
  • شناسه : 21778
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
  • ارسال توسط :
اقتصاد مقاومتی، راهبرد اصلی دولت در همه استان‌هاست
اقتصاد مقاومتی، راهبرد اصلی دولت در همه استان‌هاست

اقتصاد مقاومتی، راهبرد اصلی دولت در همه استان‌هاست

وقایع خبری- دکتر اسحاق جهانگیری امروز در بدو ورود به شهر مشهد  در جمع خبرنگاران افزود: استان خراسان رضوی مهمترین استان کشور از نظر جمعیت ، وسعت و شرایط فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی است . وی با اشاره به شرایط و پتانسیل‌های کنونی این استان در زمینه‌های صنعتی ، کشاورزی ، خدمات و گردشگری […]

وقایع خبری- دکتر اسحاق جهانگیری امروز در بدو ورود به شهر مشهد  در جمع خبرنگاران افزود: استان خراسان رضوی مهمترین استان کشور از نظر جمعیت ، وسعت و شرایط فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی است .

اقتصاد مقاومتی ، راهبرد اصلی دولت در همه استان‌ها

وی با اشاره به شرایط و پتانسیل‌های کنونی این استان در زمینه‌های صنعتی ، کشاورزی ، خدمات و گردشگری زیارتی، گفت : این استان می‌تواند همواره به کانون‌های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل شود.

دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به هم مرز بودن این استان با دو کشور دوست و همسایه،افغانستان و ترکمنستان افزود: این ظرفیت می‌تواند زمینه صدور کالا‌ها و ارتباط اقتصادی با این کشور‌ها را فراهم کند.

معاون اول رئیس جمهور ی با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم شهری در مشهد در این سفر خاطرنشان کرد: مشهد بعد از تهران کلان شهر بزرگ کشور است و با مسایل پیچیده در بخش‌های حمل و نقل، زیبا شناسی و حاشیه نشینی متعددی روبرو است که باید به این مسایل توجه شود.

دکتر جهانگیری تصریح کرد: در این سفر جلسات متعددی با مسئولان استان برگزار می‌شود که امیدوارم به نتایج خوبی برای توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی دست یابیم.