۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 366
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
  • ارسال توسط :
اقتدار کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم
اقتدار کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم

اقتدار کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم

امروز اقتدار کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و بایستی از آرمان‌ها و اهداف آنها حراست کنیم

حجت‌الاسلام‌ عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین به همراه جمعی از مسوولان با خانواده جانباز و آزاده شهید لطفعلی عسگری و شهید جاوید‌الاثر علی عسگری در شهر اسفرورین دیدار کردند.
در این دیدار عابدینی گفت: امروز اقتدار کشور را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و بایستی از آرمان‌ها و اهداف آنها حراست کنیم تا نگذاریم که دستخوش سودجویی عده‌ای غرب‌زده قرار گیرد.
وی افزود: ایران به برکت خون شهیدان در اوج عزت و قدرت قرار دهد به نحوی که از کشورمان می‌توانیم مواضع حساس دشمنان را مورد هدف قرار دهیم و آنها را شکست دهیم.
گفتنی است: جانباز و آزاده شهید لطفعلی عسگری ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۱ در شهرستان تاکستان به دنیا آمد، با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، ۲۴ خرداد سال ۶۷ به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و پس از ۲۷ ماه در ۸ شهریور سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی بازگشت.
وی در اردوگاه تکریت اسیر بود و حین اسارت در تپه شیخ‌محمد بر اثر اصابت تیر از ناحیه نخاع مجروح و به درجه جانبازی نایل شد که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، فروردین ماه سال ۱۳۹۴ دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
همچنین پدرش شهید علی عسگری، یکم مهر ۱۳۲۳، در روستای اسفرورین از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد، کارگر بود، سال ۱۳۵۰ ازدواج کرد و صاحب سه پسر و سه دختر شد.
این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و نهم خرداد ۱۳۶۲، در سردشت توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.