۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 3020
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۶
  • ارسال توسط :
افتخارآفرینی ناجا در مسابقات جودو و کاراته پلیس‌های جهان
افتخارآفرینی ناجا در مسابقات جودو و کاراته پلیس‌های جهان

افتخارآفرینی ناجا در مسابقات جودو و کاراته پلیس‌های جهان

برای اولین بار ناجا توانست مجوز اعزام یک نفر خانم را به مسابقات نظامی جهان (2019 روسیه) کسب کند

معاون تربیت و آموزش ناجا از افتخارآفرینی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) در مسابقات قهرمانی پلیس‌های جهان پس از ۱۳ سال خبر داد.

سردار «امیرحسین یاوری» معاون تربیت و آموزش ناجا در تشریح این خبر گفت : امروز نماینده تیم جودوی نیروی انتظامی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره به ترتیب توسط ستوان «غفار میرزایی» و سرهنگ «علی متین» در مسابقات پلیس‌های جهان شد.

وی ادامه داد: در مسابقات کاراته نیز تیم جمهوری اسلامی ایران توانست دو مدال طلا توسط سرگرد «ابوالقاسم پایدار» و ستوان «محسن پاپی» در شهر چنگدو در کشور چین کسب کند.

معاون تربیت و آموزش ناجا تصریح کرد: رشته‌های پله نوردی و تکواندو از دیگر مسابقاتی است که در روز‌های آینده در کشور چین برگزار می‌شود و امیدواریم موفق به کسب رتبه‌های خوب در این مسابقات شویم.

سردار یاوری همچنین به مسابقات گشت جاده‌ای ۲۰۱۹ روسیه نیز اشاره کرد و گفت: تیم جمهوری اسلامی ایران (ناجا) قهرمان مسابقات روسیه ۲۰۱۹ شد؛ در رشته حافظان نظم، ناجا توانست پس از روسیه موفق به کسب رتبه دوم شود؛ ارمنستان نیز سوم شد.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته در رشته همکاری نظامی در ارمنستان، ناجا با اختلاف کمی در بین هشت تیم موفق به اخذ مقام چهارم شد.

معاون تربیت و آموزش ناجا همچنین عنوان کرد: برای اولین بار ناجا توانست مجوز اعزام یک نفر خانم به نام سرگرد «مرضیه یادگاری» را به مسابقات نظامی جهان (۲۰۱۹ روسیه) کسب کند.

سرگرد «مرضیه یادگاری» در آزمون علمی موفق به کسب مقام دوم شد.