۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 31081
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
  • ارسال توسط :
افتتاح غیرکارشناسی و سلیقه ای بدلیل تغییر دولت یا شورای اسلامی شهر اتفاق می افتد
افتتاح غیرکارشناسی و سلیقه ای بدلیل تغییر دولت یا شورای اسلامی شهر اتفاق می افتد

افتتاح غیرکارشناسی و سلیقه ای بدلیل تغییر دولت یا شورای اسلامی شهر اتفاق می افتد

ترک هایی که اتفاق افتاده در فصل زمستان هم که اعضای شورا از منطقه بازدید داشتند وجود داشت و همان زمان هم تذکر داده شد.

دکتر مهدیخانی عضو شورای شهر قزوین در پیج اینستاگرام خود نوشت: یکی از مشکلاتی که متاسفانه همواره در موضوعات عمرانی وجود دارد، افتتاح غیرکارشناسی و سلیقه ای پروژه های عمرانی بوده است که به دلیل تغییر دولت و یا تغییر شورای اسلامی شهر اتفاق می افتد.

سال گذشته در همین ایام بود که شهرداری قزوین نیز همین پروژه پرحاشیه و نیمه کاره را بر اساس سیاستهای آن زمان شورای شهر افتتاح کرد.

اخیرا در فضای مجازی پیامهایی در مورد رانش زیر پل معلقی که در شمال قزوین و در منطقه باراجین هست در فضای مجازی دست به دست می گردد و افراد غیر متخصص درباره آن اظهارنظر می کنند. مناسب است اظهار کنم که اولا ترک های ایجاد شده فقط مربوط به محل پارک خودروها و عبور عابر پیاده است و ده ها متر با سازه ی اصلی فاصله دارند و به هیچ وجه ارتباط سازه ای با پل ندارند. ثانیا ترک هایی که اتفاق افتاده در فصل زمستان هم که اعضای شورا از منطقه بازدید داشتند وجود داشت و همان زمان هم تذکر داده شد. حتی خوب یادم هست که در همان زمانی که پل اجرا می شد، من پیش بینی نشست و ترک آسفالت را کردم. اما خب …! به هر حال الان این پروژه در شهر قزوین است من هم یکی از مسئولین شهرم هستم و تلاش می کنم که هم مشکل ایجاد شده به سرعت برطرف گردد و هم یادم باشد که این قبیل موضوعات برای شورای ششم اتفاق نیفتد تا بیت المال اینگونه به هدر می رود.