۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32918
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
  • ارسال توسط :
اغتشاشات اخیر حرکات مذبوحانه است
اغتشاشات اخیر حرکات مذبوحانه است

اغتشاشات اخیر حرکات مذبوحانه است

برخی مدیران و مسئولان واقعا پای کار نیستند که در مدیریت فضای مجازی شاهد این موضوع بودیم و مدیریت این فضا سبب شد بستر برای دشمن فراهم شود و حدود دو ماهی است که کشور درگیر حواشی شده شده است. به گزارش “وقایع خبری” قاضی علی شعبانی ، رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم […]

برخی مدیران و مسئولان واقعا پای کار نیستند که در مدیریت فضای مجازی شاهد این موضوع بودیم و مدیریت این فضا سبب شد بستر برای دشمن فراهم شود و حدود دو ماهی است که کشور درگیر حواشی شده شده است.

به گزارش “وقایع خبری” قاضی علی شعبانی ، رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری آبیک که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، منصب و جایگاه را امانتی در دست مسئولان ذکر کردو گفت : جایگاه‌ها و مناصب طعمه نیست که فردی بخواهد خودش را به آب و آتش بزند و وقتی به جایگاهی رسید فکر کرند که به هدفش رسیده چرا که خدمت به مردم وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف عالیه است و مسئولان باید به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر مسئولان و مدیران به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند همه مشکلات حل می‌شود که راهکار ساده‌ای است و پیچیده نیست.

شعبانی اضافه کرد: اغتشاشات اخیر حرکات مذبوحانه است و زمانی که ته اهداف آن را می‌بینید مشخص است دنبال چه چیزی هستند. بیشتر افرادی که دستگیر شدند قبل از رفتن به زندان و یا در زندان بیان کرده‌اند که اشتباه کرده‌اند و فریب خورده‌اند؛ کسانی که در خارج از کشور مردم را به آشوب در کف خیابان‌ها می‌کشانند چیزی در چنته ندارند و صرفا به دنبال ایجاد دردسر و مزاحمت‌ هستند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از اراذل و اوباش که از محرکین اصلی و متواری اغتشاشات اخیر و مربوط به استان دیگر بود ظرف مدت ۲۴ ساعت در حالی که از تهران به سمت انزلی می‌رفت، در اتوبان قزوین دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: دشمن دشمنی می‌کند و امری طبیعی است اما بیشتر علت وقوع اغتشاشات اخیر این بود که برخی مسئولان به دنبال عافیت طلبی و منافع و مطامع خود هستند و وظایف خود را به درستی انجام نداده‌اند و سبب شد فرامین مقام معظم رهبری زمین بماند و مشکلات فعلی بروز پیدا کند که لازم است در انجام تکالیف و وظایف، عامل باشیم.