۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 17432
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
  • ارسال توسط :
اعلام مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده
اعلام مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده

اعلام مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده

جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید دکتر محسن فخری زاده اعلام شد.

به گزارش “وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح؛ معاون روابط عمومی و فرهنگی این وزارتخانه گفت: بر اساس تصمیم ستاد بزرگداشت شهید والا مقام فخری زاده، پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز برای طواف در مضجع نورانی و مرقد شریف رضوی علیه السلام به مشهد مقدس منتقل و پس از آن به حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها اعزام و طواف داده خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم داود عبدی افزود: پیکر پاک شهید سپس برای آخرین دیدار با امام و مقتدای خود به حرم حضرت امام خمینی (ره) منتقل می‌شود.

معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع گفت: براساس برنامه ریزی‌ها، مراسم وداع با پیکر پاک این شهید ترور توسط کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همکاران ایشان برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از احساسات پاک و پرشور مردم قدرشناس و غیور ایران اسلامی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و به منظور لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شیوع ویروس کرونا، مراسم تدفین و تشییع شهید فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیرو‌های مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ دوم عبدی تأکید کرد: بی شک دست قدرت الهی و اراده پولادین فرزندان ملت بزرگ ایران در زمان مناسب، گریبان جنایتکاران این اقدام خباثت آمیز تروریستی را خواهد گرفت.