۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12376
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
  • ارسال توسط :
اعطای تسهیلات به تعاونیهای زنان فعال
اعطای تسهیلات به تعاونیهای زنان فعال
مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری قزوین خبر داد :

اعطای تسهیلات به تعاونیهای زنان فعال

شرکتهای تعاونی فعال می توانند نقش تاثیر گذاری در تحقق این امر وتوسعه اشتغال بویژه در مناطق روستایی داشته باشند.

در جهت حمایت از تعاونیها ی فعال حوزه زنان ، شرایط اعطای تسهیلات در استان می بایست تسهیل گردد .

وقایع خبری : صدیقه ربیعی مدیر کل امور بانوان وخانواده در راستای اعطای تسهیلات به تعاونیهای زنان فعال افزود :یکی از رسالتهای اصلی این اداره کل ایجاد اشتغال وحمایت از زنان فعال در عرصه اقتصادی است . وی اظهار داشت امروزه با توجه به آمار تحصیلکردگان زن که حدود ۶۰% را به خود اختصاص داده اند ولی متاسفانه میزان اشتغال زنان پایین است بنابراین می بایست زمینه اشتغال را برای آنان در مناطق روستایی وشهری فراهم نمود ویکی از مسیرهای توسعه اشتغال، ایجاد وحمایت از شرکتهای تعاونی است .

مدیر کل امور بانوان وخانواده اضافه کرد شرکتهای تعاونی زنان به عنوان محیط اجتماعی زمینه ای را فراهم می سازد تا زنان مشارکت فعالانه ای در اداره امور داشته ونهایتاً منجر به تغییر پایگاه اجتماعی وافزایش فرصت اشتغال برای آنان می شود .

ربیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان ” سال جهش تولید ” از سوی مقام معظم رهبری وتلاش در جهت تحقق این شعار در استان خاطر نشان کرد شرکتهای تعاونی فعال می توانند نقش تاثیر گذاری در تحقق این امر وتوسعه اشتغال بویژه در مناطق روستایی داشته باشند لذا می بایست در جهت حمایت از تعاونیها ، شرایط اعطای تسهیلات در استان تسهیل گردد تا تعاونیهای فعال از این امکان فراهم شده براساس تفاهم نامه منعقده بین معاونت زنان ریاست جمهوری وبانک توسعه وتعاون برخوردار گردند .