۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » بانکداری » مسکن
  • شناسه : 3664
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۳۸
  • ارسال توسط :
اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی
اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی

اعطای تسهیلات بازآفرینی برای ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی

دریافت این تسهیلات با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن قابل پرداخت است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی از معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات بازآفرینی مسکن به شعب بانک مسکن استان به منظور ساخت ۲۶۹ واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رافع ناصری فر با اعلام این خبر گفت: بعد از ابلاغ شیوه نامه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسودهاز اردیبهشت سالجاری تا کنون تعداد ۴۹ متقاضی در قالب اشخاص حقیقی،خود مالک و انبوه سازان با مراجعه با سایت مربوطه ثبت نام انجام داده اند.

ناصری فر بیان داشت: این افراد برای ساخت ۲۶۹ واحد به بانک مسکن شعب استان معرفی شده اند که از این تعداد، ۱۶۳ واحد در شهر قزوین، ۱۰۵ واحد در شهرستان الوند و یک واحد نیز در شهرستان تاکستان میباشد.

وی افزود : این تسهیلات شامل یک وام ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۹ درصد برای کلیه واحد ها و در صورت درخواست متقاضی با توجه به تعداد واحدها و اینکه وی مالک حقیقی میباشد یا انبوه ساز، تا ۱۰۰ میلیون افزایش می یابد و ما به التفاوت تسهیلات ۴۰ میلیونی تا ۱۰۰ میلیونی نیز با نرخ ۱۸ درصد و به صورت ترکیبی توسط بانک قابل انجام است.

لازم به ذکر است دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده ای نداشته و صرفا با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن قابل پرداخت است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست و یا تقاضا به سامانه (facility.udrc.ir) مراجعه نمایند.