۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 21055
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
  • ارسال توسط :

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای ستاد انتخابات گفت: اعضای این ستاد باید دلسوزانه و جوانمردانه پای کار انتخابات باشند.

ستاد انتخابات، دلسوزانه پای کار انتخابات باشد

وقایع خبری- آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار اعضای ستاد انتخابات گفت: لازم است تا دلسوزانه و جوانمردانه پای کار انتخابات باشید و برای آن چیزی که فکر می‌کنید ذخیره آخرتتان می‌شود، بکوشید و برای هوای نفس دیگران فعالیت نکنید چرا که آن‌ها بار خودشان را هم در قیامت نمی‌توانند بکشند و هیچ خیری برای ما در دنیا و آخرت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه باید تا تلاش کنیم آزاده باشیم، تصریح کرد: امام علی (ع) در وصیت‌نامه خود می‌فرمایند فرزندم برده دیگران نشو و فرمان دیگران را نبر و فقط از فرمان الهی پیروی کن چرا که خداوند تو را آزاده آفریده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: انسان گاهی پیرو هوا و هوس خودش می‌شود که کار بدی به شمار می‌آید چرا که خدا ما را برای پیروی از فرمان حق آفریده است، اما گاهی انسان پیرو هوا و هوس دیگران می‌شود که کار و رذیلت بسیار بدتری است.

وی با تأکید بر اینکه دوستی‌ها و رفاقت‌ها باید مبنای تقوا داشته باشد، یادآور شد: خدای متعال فرموده کسانی که در دنیا بدون در نظر گرفتن تقوا رفیق هم می‌شوند و هوای هم را دارند، صمیمی هستند و برای هدف مشترکی کار می‌کنند روز قیامت با یکدیگر دشمن می‌شوند، ولی آن‌هایی که مبنای رفاقتشان تقواست و دست همدیگر را برای عدالت و حق می‌گیرند.

آیت الله عابدینی اظهار کرد: آدم‌هایی که در دنیا به خودشان و مردمشان ظلم کردند، در قیامت از پشیمانی دستشان را گاز می‌گیرند و می‌گویند‌ای کاش از پیامبر (ص) پیروی می‌کردیم و از هوای نفس دیگران تبعیت نمی‌کردیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: یک نفر دستگیر می‌شود بخاطر اختلاس، دزدی، خلاف و یا عدم رعایت قانون و مردم را به گرفتاری و خسارت کشاند، یک نفر زمین‌خوار شد، یک نفر به جاسوسی روی آورد و باید این بحران‌ها و چالش‌ها را مد نظر قرار دهیم و بدانیم عدم فعالیت درست ما به مردم خسارت وارد می‌کند.

 منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین هم در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌های ستاد انتخابات ارائه کرد.