۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اصفهان
  • شناسه : 36826
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
اعدام ۲ عامل شهادت مدافع امنیت در ملأ عام
اعدام ۲ عامل شهادت مدافع امنیت در ملأ عام
سحرگاه پنجشنبه در فولاد شهر صورت گرفت:

اعدام ۲ عامل شهادت مدافع امنیت در ملأ عام

حکم اعدام قاتلان شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم نصیری توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

۲ شرور جنایتکار سحرگاه پنجشنبه در فولادشهر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.این قاتلان و سارقان معروف اصفهان در صحنه شهادت یک پلیس فداکار دستگیر شدند.

محمد قائدی نسب و صادق محمودی برام قاتلان و سارقان معروف اصفهان با سوابق کیفری متعدد اقدام به زورگیری از خانه‌های مردم می‌کردند، این قاتلان و سارقان در جریان یکی از شرارت‌ها در درگیری با پلیس پس از به شهادت رساندن یک مأمور نیروی انتظامی و زخمی کردن مردم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی سحرگاه ۲۲ تیرماه در ملأ عام به دار مجازات آویخته شدند.

بامداد خونین
 ساعت ۲ بامداد ۲۷ آبان ۱۴۰۰در پی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان، تیمی از مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان برای رسیدگی به موضوع در محل حضور می‌یابند.
مأموران در محل با ۲ نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای دستگیری آنها اقدام می‌کنند؛ اما متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند با مأموران درگیر می‌شوند که در نهایت با عملیات مقتدرانه مأموران هر دو نفر دستگیر می‌شوند.
در این درگیری یکی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم «احسان نصیری» بشدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که به‌رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری بوده‌اند و پس از تکمیل تحقیقات، برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی می‌شوند.

اعدام در ملأ عام
رئیس دادگاه فولادشهر گفت: حکم اعدام قاتلان شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم نصیری توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان و شعبه یک دادگاه کیفری این استان صادر شد.
سید مسعود مسعودی فر گفت: این حکم پس از برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات قاتلان مدافع امنیت شهید احسان نصیری و استماع دفاعیات متهمان و وکلای آنان، صادر شد.
به گفته او دستگاه قضایی از ابتدای وقوع این جنایت رسیدگی ویژه و سریع به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و سیر قانونی پرونده از جمله تحقیقات و همه ضوابط مندرج در آیین دادرسی کیفری را در کمترین زمان ممکن اجرا کرد.