۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 32158
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
  • ارسال توسط :
اعتراض اصحاب رسانه استان قزوین به اغتشاشات اخیر
اعتراض اصحاب رسانه استان قزوین به اغتشاشات اخیر

اعتراض اصحاب رسانه استان قزوین به اغتشاشات اخیر

وقت «روایت» حقایقی است که سر ه را از ناسره جدا کرده و آب سردی بر آتش این فتنه جدید باشد .

جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای نسبت به اغتشاش و هتک حرمت‌های صوررت گرفته به مقدسات در حوادث اخیر اعتراض کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاس داشت حضور پرشور امت اسلامی در خلق اربعین حسینی متأسفانه این روزها شاهد آن بودیم که دشمن قسم خورده کشورمان به سرکردگی نظام سلطه و ایادی و مزدوران داخلی و خارجی به بهانه فوت مهسا امینی دشمنی واقعی خویش را با هویت دینی مردم آشکار نمودند و در یک اقدام نابخردانه و کینه توزانه به مقدسات مردم عزیزمان هتک حرمت نمودند و توهین روا داشتند.

رفتارهایی غیرقانونی که با عبور از خط قرمز امنیت جان و مال مردم، که رهاوردی جز تخریب اموال عمومی، ایراد خسارت جانی و مالی به شهروندان عادی، تضعیف روحیه و اقتدار قوای انتظامی، حمله به خودروهای امدادی و توهین به مقدسات و عزای حسینی نداشته نتیجه واگرایی و مسامحه در تبیین جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها است.

حال که با حضور حافظان امنیت، پاسداران انقلاب اسلامی و درک به موقع بسیجیان مخلص، بار دیگر بساط فتنه انگیزی جماعت کور دل برچیده شده است، وقت «روایت» حقایقی است که سر ه را از ناسره جدا کرده و آب سردی بر آتش این فتنه جدید باشد و قطعاً پرچم داران آن قلم به دستانی است که ملزومات جهاد تبیین و جنگ ادراک و روایت ها را به همراه داشته و پاسداری ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را خواهد کرد.

ما جمعی از فعالین رسانه ایی، خبرنگاران و اهالی مطبوعات و قلم، ضمن اعلام انزجار از اتفاقات صورت گرفته، همقدم با مردم مؤمن و انقلابی استان قزوین در راستای محکومیت اغتشاشات اخیر خواستار برخورد صریح، قاطع و محکم قوای انتظامی و ضابطان قضائی با عوامل بروز نا امنی‌ها بوده تا موجبات تکریم و تسلی خاطر خانواده‌های داغدار مدافع امنیت و همچنین شهروندان و آسیب دیدگان وقایع اخیر را فراهم گشته و پیامی روشن برای مزدوران وطن فروش و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی داشته باشد، «که پرچم ایران عزیز با اسم رمز یا زهرا (ع) بر قله‌های افتخار در اهتزاز خواهد بود تا صبح ظهور دولت قائم آل محمد (ص)».

گفتنی است در روزهای اخیر اقشار مختلف مردم قزوین نسبت به حوادث اخیر واکنش نشان داده و خواستار برخورد قاطع مسئولان با متخلفین شده‌اند.