۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار زنان » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 12324
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
  • ارسال توسط :
اصلاح قوانین ایثارگری در مجلس اولویت کاری من است
اصلاح قوانین ایثارگری در مجلس اولویت کاری من است

اصلاح قوانین ایثارگری در مجلس اولویت کاری من است

توجه به امور فرهنگی باید اولویت کاری مدیران باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس طی نشست با مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین گفت: اصلاح قوانین ایثارگری به منظور رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تلاش جهت افزایش کل بودجه خدمات‌دهی به ایثارگران و امور فرهنگی اولویت کاری من در مجلس شورای اسلامی است .

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کار مسئولان بنیاد سخت است زیرا متولی رسیدگی به امور جامعه ایثارگران هستند.
وی افزود: مدیران این نهاد باید در انجام وظایف‌شان دقت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا مسایل و مشکلات ایثارگران را با دقت ویژه‌ای بررسی و برطرف کنند.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا گفت: انجام این مهم باید در اولویت کاری همه مسئولان باشد زیرا این قشر معظم جامعه حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
این مقام مسئول بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مطالباتی در مسایل مختلف مانند دریافت خدمات درمانی دارند که مسئولان باید در ادای این مطالبات تلاش کنند تا رضایت آنها کسب شود.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به بودجه فرهنگی و اردویی بنیاد اشاره کرد و گفـت: طی دو سال گذشته مبالغ در نظر گرفته شده برای این ردیف بودجه‌ای کاهش چشمگیری یافته که باید اقدامات لازم جهت افزایش آن صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قزوین یکی از برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذار بوده است، بیان کرد: امروز باید این کنگره به صورت شهرستانی و محلی برگزار شود که در برپایی آن می‌توان از کمک‌های خیران استفاده کرد.
محمدبیگی با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی باید اولویت کاری همه مدیران باشد، گفت: مسئولان بنیاد برنامه‌های مطلوبی از جمله مسابقات قرآنی، ورزشی، کتابخوانی و خاطره‌نگاری با هدف شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه طی سال‌های گذشته برگزار کردند که انجام این برنامه‌ها باید مداوم و مستمر باشد .

این مقام مسئول افزود: هم چنین باید اپلیکیشن زیارت مجازی مزار سه هزار شهید استان قزوین راه‌اندازی شود تا علاقمندان با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند ضمن زیارت، ارتباط قلبی با این عزیزان برقرار کنند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان بهداشت و درمان بنیاد استان قزوین وظایف سنگینی در ارایه خدمات به جامعه ایثارگران بر دوش دارند، گفت: این عزیزان علاوه بر اینکه در بررسی و رفع مشکلات این قشر اهتمام جدی داشته باشند باید با سعه صدر و برخورد مناسب در تکریم آنها تلاش کنند.
دکتر محمدبیگی افزود: بر خود واجب می‌دانم که حضور مستمر در بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشم تا با مطلع شدن از مشکلات ایثارگران اقدامات لازم را جهت رفع آنها در مجلس شورای اسلامی انجام دهم.