۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23126
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
  • ارسال توسط :
اصحاب رسانه قزوین بیانیه ای صادرکرد
اصحاب رسانه قزوین بیانیه ای صادرکرد
در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی؛

اصحاب رسانه قزوین بیانیه ای صادرکرد

اصحاب رسانه استان قزوین جنایات عظیم رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند، در این بیانیه آمده است: 

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّه عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ  (۳۹،حج)

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

سالیان زیادیست که صهیونیست‌ها، فلسطین غصب‌شده را به پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. چرا که اسرائیل نه یک کشور، بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت های مسلمان است و به درستی که مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم، جنایت و وحشی‌گری است؛

 بی شک رشد نیروهای مقاومت در حسّاس‌ترین مناطق اسلامی، افزایش توانایی‌های دفاعی و هجومی آنان، خودآگاهی، انگیزه و امید در ملّتهای مسلمان، گرایش به شعارهای اسلامی و قرآنی، رشد علمی، استقلال‌طلبی و خوداتّکائی در ملّتها، نشانه‌های مبارکی است که آینده‌ی بهتر را نوید می دهد.

هم‌افزایی مسلمین بر محور قدس شریف، کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است. طرح ناکام «معامله‌ی قرن» و سپس تلاش برای عادی‌سازی روابط چند دولت ضعیف عربی با رژیم غاصب، تلاشهای مذبوحانه برای فرار از آن کابوس است و این نشان دهنده آن است که حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.

پر واضح است که همه ی دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر اقشار مردم، باید جایگاه خود در این حرکت سراسری را بیابند و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

ما اصحاب رسانه استان قزوین، همپای دیگر اقشار، ضمن اعلام همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین، جنایات عظیم رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌نماییم و از مجموعه‌های مرتبط در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصاً وزارت امور خارجه، پیگیری محکومیت بین‌المللی این رژیم منحوس و کمک به ملت مظلوم فلسطین از مجاری قابل پیگیری را خواستاریم. همچنین از دیگر همکاران خبرنگار، اصحاب رسانه و فعالین رسانه‌ای ایران اسلامی و جهان اسلام می خواهیم تا با محکومیت شدید اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن ملت مظلوم و بی پناه فلسطین بویژه ده‌ها کودک عزیز و بانوی بی‌دفاع و نیز حملات طراحی شده علیه دفاتر رسانه‌های محلی و بین المللی از جمله در برج الشروق، برج الجوهرة و برج الجلاء، توجه جامعه جهانی را به خشونت‌ها و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی جلب نموده و بار دیگر ضرورت اقدام مؤثر سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای مستقل جهانی و سازمان ملل برای مقابله با این جنایت سازمان یافته را گوشزد نمایند.