۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 14615
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
  • ارسال توسط :
اشتباه کردیم ویلموتس را آوردیم
اشتباه کردیم ویلموتس را آوردیم
تاج:

اشتباه کردیم ویلموتس را آوردیم

مثل اینکه ما عده‌ای داخل کشور داریم که خوشحالند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال که در روزهای اخیر به دلیل حکم ۱۶۵ میلیارد تومانی فیفا درباره پرونده مارک ویلموتس تحت فشار شدید افکار عمومی قرار دارد، می‌گوید با آوردن این مربی بلژیکی به تیم ملی اشتباه کرده‌ است.

مهدی تاج به آخرین خبر گفت:«ما به فیفا نامه نوشتیم که ویلموتس را نیاز داریم و گفتیم قرارداد موجود است و به آن پایبند هستیم. ایشان دیگر نیامد و او بود که فسخ کرد. ما باید مدعی باشیم و نمی‌دانم چرا وکلا نتوانستند. شبی که رأی صادر شد اصلاً باور نمی‌کنید به همه چیز فکر می‌کردم به جز اینکه بیاید همه قرارداد را طلب کند. ما الان باید وکیل بگیریم و این مدارک را نشان دهیم.»

تاج در ادامه افزود: «من نامه برگشت ویلموتس به وکیل وی را در اختیار دارم. این نامه به زبان انگلیسی است و ۱۰ نفر ترجمه کنند. ما بعد از بازی با عراق نوشتیم ایشان را می‌خواهیم. چون آقای بیگلری رئیس استیناف AFC گفت اگر این نامه را ننویسید محکومِ محکوم هستید. در این نامه نوشتیم ویلموتس بیاید و یک نفر به این مدارک اشاره نکرده است. مثل اینکه ما عده‌ای داخل کشور داریم که خوشحالند.»

او با انتقاد از میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر گفت: «او چند بار بی‌کفایت را تکرار کرد و این جرم است. بی‌کفایت کسی است که یک برنامه ۳ میلیون پیامکی را به ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار بیننده رسانده است. بی‌کفایت من نیستم، کسی بی‌کفایت است که یک برنامه پربیننده را به اینجا می‌رساند. ما کی‌روش را خوب آوردیم. گفتید تیم‌تان ۸ سال بهترین تیم آسیا بود؟ حالا یک اشتباه هم ما کردیم. اصلاً اشتباه کردیم، آقای ویلموتس را آوردیم. نه اینکه چند بار بیایند بگویند هیأت رئیسه بی‌کفایت. اینکه حرف نشد.»